WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 laat weten wat je graag zou willen zien Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) Bepaalde stunts uitvoeren ofzo. En lange wheelies met motor achievement. En iets met hangtime ofzo. Bewerkt: 15 augustus 2013 door bossofzeeland Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Iets met overvallen zal leuk zijn.. Reageren
Biocount Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 (bewerkt) Nu bekend is geworden dat GTA MP 2 weekjes later zal komen. vraag ik mij wel af of we nu Platina kunnen halen zonder multiplayer trophy's/achievements? (aangezien de multiplayer dlc is) (heb zelf een bloed hekel aan moeilijke online trophy's!! Die lang duren zoals hoogste rank halen vind ik wel leuk.) Denk dat elke mini game wel een trophy zal krijgen? Zoals goud halen met schieten of wielrennen enz enz. En welke ik hoop? Voor de singleplayer maken trophy's me zo en zo nooit uit! Bewerkt: 16 augustus 2013 door Biocount Reageren
ZeroJens Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Misschien een trophy van rij heel de map rond (over een bepaalde weg) Reageren
Legenderion Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 GTA gespeeld zonder ooit een cheat te gebruiken archievement Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Is die echt? btw: Xbox is een joke, Rockstar speelt ook in al hun trailers op een Playstation Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Is die echt? btw: Xbox is een joke, Rockstar speelt ook in al hun trailers op een Playstation Is een leak (gelekt), maar waarschijnlijk wel echt ja. Xbox/PS3 discussie is gewoon persoonlijke mening, op beide consoles zal GTA V gewoon goed te spelen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.