GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 In de nieuw trailer van gta v online is iets waar ik wel blij van word! Je kan nu namelijk ook privé jets kopen Op deze screen is te zien dat die meer dan een miljoen dollar kost! Hoeveel verschillende zullen er zijn en wat zijn de goedkoopste en de duurste? Iedergeval een leuke toevoeging om te zien wat het zo gaat kosten zo jet! Alleen de vraag is wat de meerwaarde is als je er ook 1 kan stelen? Dat zou ik graag willen weten want dat Bespaart je een miljoen dollar.. Maar zoals rockstar kennende zal het vast en zeker goed komen! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik denk dat je bijna alle, zo niet alle vliegtuigen in de game kunt besturen iN GTA Online. Aangezien je net zo goed een vliegtuig kan stelen denk ik dat je er een extratje ofzo aan overhoud. Anders zie ik niemand meer als een miljoen betalen terwijl je hem kunt stelen. Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) ja klopt maar niet alleen online maar ook in de singelplayer is het mogelijk om jets en heli's te kopen. en wel via je telefoon bezoek alleen de site ElitasTravel.com bron de nieuwe gta website http://www.rockstargames.com/V/lsbc/luxury-air-travel en ja je kan er een stelen maar dat moet je telkens weer op nieuw doen want een gekochten is jouw eigedom dus blijft ook bij je Bewerkt: 15 augustus 2013 door fcdenhaag Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Wouw. Een miljoen dollar. Best wel veel aangezien ik aan het einde van de story van gta4 rond 350000 overhield. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Wouw. Een miljoen dollar. Best wel veel aangezien ik aan het einde van de story van gta4 rond 350000 overhield. Vaak doodgegaan? OT- Ik zal ze wel jatten, goedkoper :$ Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Wouw. Een miljoen dollar. Best wel veel aangezien ik aan het einde van de story van gta4 rond 350000 overhield. Vaak doodgegaan? OT- Ik zal ze wel jatten, goedkoper :$ Heel vaak. Was toen ook nog totaal niet bekend met besturing. Gta4 was ook mn allereerste gta. Heb de oudere pas later gespeeld. Maar ontopic: ik ga ze ook stelen. Veel goedkoper inderdaad Reageren
mystery159 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Als een jet (online, maar laten we er van uit gaan dat die prijs ook geldt voor single-player) toch $1,1 miljoen kost, dan lijkt het me dat je ook enorm veel geld gaat genereren. Kijk maar naar: - Heists (een bank beroven doe je niet voor minder dan 1 miljoen neem ik aan) - Aandelenmarkt - Bounty missies - ... Dus ik denk dat we ons over geld geen zorgen hoeven te maken! Daarnaast neem ik aan dat er genoeg voordelen verbonden zullen zijn die opwegen tegen het stelen van een desbetreffend item. Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) Ja klopt! Alleen het lijkt me dan minder leuk dat je al zo veel geld krijgt dat je alles al kan gaan kopen! Het moet wel een beetje realistisch blijven natuurlijk.. Een bank overvallen voor 1 miljoen is leuk,maar als je dalijk 200 miljoen heb is de gein eraf van de aandelen want je beroofd dan wel een bank omdat dat dan meer rendabel is. We zullen het wel zien allemaal binnenkort Ik hoop wel dat we nog wat meer informatie krijgen voor de 17e want dan kan je er weer leuk naar toe leven "of ben ik de enige?" Bewerkt: 15 augustus 2013 door GTAfame Reageren
mdog Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Stukje wat slaat op de vragen die hier ontstaan: You also showed how, if you're carrying a lot of cash, and then die, that money then spills onto the streets, so there's a big risk carrying cash around... Yeah. You want to be visiting the bank a lot. So, do I want to do this job with fifty grand on me, or do I want to go to the bank and take five with me? It's another little gameplay element. What sort of money can you earn from missions? The money in the game is one of the things that has to be so very finely balanced that we're still working on it. If I was to give you a number, it would probably change tomorrow. Because you're buying properties, and you're buying cars, and you're earning money, we need to make sure that that fits in with the flow. So it'll change. But we try and base everything on real life, so imagine the kind of sums you would get in real life for doing a job. If you're robbing a store, you're going to get a couple of hundred dollars, three hundred dollars; if you're nicking a car, you're going to get a thousand, two thousand, depending on the car. We'll probably base it on what happens out there Hebben jullie trouwens gelezen wat staat in de beschrijving in dat plaatje van die jet xD Reageren
ShootDaan Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Maar als je hem koopt kun je hem zelf houden en upgraden wat dus beter is in races. Het zelfde geld met de auto's, als iedereen rijdt in de standaard auto's die je kunt kiezen en jij gebruikt je eigen auto met allemaal upgrades dan heb jij een leuke voorspong op de rest Daarom ga ik wel in de multiplayer sparen voor eigen voertuigen. En singleplayer ook, maar natuurlijk wat minder. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) Ik ga ze gewoon kopen, en als ik geld nodig heb ga ik naar de beurs voor aandelen of ik overval de banken EDIT: lol, je kunt naar Elitastravel.com Bewerkt: 15 augustus 2013 door JaggysModz Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) Stukje wat slaat op de vragen die hier ontstaan: You also showed how, if you're carrying a lot of cash, and then die, that money then spills onto the streets, so there's a big risk carrying cash around... Yeah. You want to be visiting the bank a lot. So, do I want to do this job with fifty grand on me, or do I want to go to the bank and take five with me? It's another little gameplay element. What sort of money can you earn from missions? The money in the game is one of the things that has to be so very finely balanced that we're still working on it. If I was to give you a number, it would probably change tomorrow. Because you're buying properties, and you're buying cars, and you're earning money, we need to make sure that that fits in with the flow. So it'll change. But we try and base everything on real life, so imagine the kind of sums you would get in real life for doing a job. If you're robbing a store, you're going to get a couple of hundred dollars, three hundred dollars; if you're nicking a car, you're going to get a thousand, two thousand, depending on the car. We'll probably base it on what happens out there Hebben jullie trouwens gelezen wat staat in de beschrijving in dat plaatje van die jet xD Staat er nou een stukje over current gas prices? (Stukje in de screen!) Betekend dat je dus toch moet tanken met zowel auto als vliegtuigen? Bewerkt: 15 augustus 2013 door GTAfame Reageren
ShootDaan Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik ga ze gewoon kopen, en als ik geld nodig heb ga ik naar de beurs voor aandelen of ik overval de banken EDIT: lol, je kunt naar Elitastravel.com Dat had ik ook geprobeerd, maar je word gewoon doorgelinkt naar Rockstargames.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.