Kaitjee98 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Na het zien van de GTA Online trailer stelde ik mezelf de vraag; Zouden er ook skills zijn in multiplayer net zoals in singleplayer? Bijvoorbeeld dat een speler die al lang GTA Online speelt een veel betere shooting skill heeft omdat hij al veel vaker gespeeld heeft dan een nieuwkomer? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Denk wel dat er zo iets komt.. maar vraag me ook wel af Hoe het er inkomt Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Waarschijnlijk adhv ervaring. Hoe meer kilometers op de teller met een wagen, hoe beter je zult rijden. Hoe meer kills met wapens, hoe beter je zal aimen etc. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Hoe moet ik dat 'beter rijden' zien? Want je rijdt alsnog zelf en natuurlijk kan de auto meer grip, snelheid of wat dan ook krijgen: Maar zijn daar de garages ook niet voor? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoe moet ik dat 'beter rijden' zien? Want je rijdt alsnog zelf en natuurlijk kan de auto meer grip, snelheid of wat dan ook krijgen: Maar zijn daar de garages ook niet voor? Ik denk dat het hier aan ligt. Franklin zal waarschijnlijk sneller en scherper kunnen sturen, sneller kunnen schakelen, gevoelmatiger gas kunnen geven dan trevor. Zie het zo: Als je half R2 in drukt met Franklin, dan geef je ook half gas. Doe je dat met Trevor dan gaat hij al plank gas. Hetzelfde geld voor sturen enzo. Zo denk ik het. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoe moet ik dat 'beter rijden' zien? Want je rijdt alsnog zelf en natuurlijk kan de auto meer grip, snelheid of wat dan ook krijgen: Maar zijn daar de garages ook niet voor? Ik denk dat het hier aan ligt. Franklin zal waarschijnlijk sneller en scherper kunnen sturen, sneller kunnen schakelen, gevoelmatiger gas kunnen geven dan trevor. Zie het zo: Als je half R2 in drukt met Franklin, dan geef je ook half gas. Doe je dat met Trevor dan gaat hij al plank gas. Hetzelfde geld voor sturen enzo. Zo denk ik het. We praten hier over multiplayer, niet singleplayer. Tenzij je dit als voorbeeld wilt aanhalen voor het multiplayer gedeelte waar - zoals je zelf al zegt - mensen (in jouw voorbeeld Trevor) met minder ervaring niet de wagen ten volle kunnen benutten van die zijn eigenschappen. Natuurlijk is dit maar een suggestie, alhoewel na verder na te denken het misschien minder praktisch zou zijn om skills voor wagens te hanteren. But you never know. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Is het al bekend dat je kunt gaan schakelen, natuurlijk wilt Rockstars het racen nu als een echte racegame laten aanvallen, maar het is en blijft Gta! Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Is het al bekend dat je kunt gaan schakelen, natuurlijk wilt Rockstars het racen nu als een echte racegame laten aanvallen, maar het is en blijft Gta! Volgens mij nog niet bekend! Ik hoop niet dat ze dat gaan doen. En als het er al in gaat zitten, hoop ik dat je kunt kiezen tussen automatisch schakelen of zelf schakelen.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Ik zou het eerlijk vinden als het niet uitmaakt hoeveel je online speelt, en de online skills ook verband hebben met de offline skills (of achievements of iets dergelijks). Als ik altijd offline speel, en dan een keer online kom, betekent dit niet dat ik slechter ben dan iemand die altijd online en nooit offline speelt. Hoop dat ze hier over nagedacht hebben. Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Ik zou het eerlijk vinden als het niet uitmaakt hoeveel je online speelt, en de online skills ook verband hebben met de offline skills (of achievements of iets dergelijks). Als ik altijd offline speel, en dan een keer online kom, betekent dit niet dat ik slechter ben dan iemand die altijd online en nooit offline speelt. Hoop dat ze hier over nagedacht hebben. Aangezien GTA Online en GTA V door Rockstar duidelijk beide als aparte games gezien worden, denk ik niet dat jou offline skills meegenomen worden naar online. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Ik hoop van niet want ik vind die skills namelijk echt drie keer niks. Maar we zullen wel zien hoe het zich ontwikkeld. Misschien kunnen servers dat zelf bepalen of je het aan of uit kan zetten. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 De skills zitten denk ik ook gewoon in GTA Online. Wapenskills zullen dan volgens mij, net als in de singleplayer verbeterd kunnen worden door veelvuldig gebruik te maken van het wapen, en door bezoekjes te brengen aan de Los Santos Gunclub. (verbeterde accuratesse) Daarnaast dient er bij de wapenskills ook rekening gehouden te worden met het wapen zelf. Zo zal een pistol minder schade aanrichten en minder ver reiken dan bijvoorbeeld een assault rilfe. (zie screenshot hieronder) Al zijn schade en bereik wellicht afhankelijk van de onderdelen die je op je wapen hebt geïnstalleerd. Reageren
Vizzion Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik hoop naast die skills ook me wapens the upgraden tot zon lomp ding uit Scarface. Reageren
Dereku Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Skills zou wel top zijn teminste als het nuttige skills zijn Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ze zijn ook nuttig, maar te onrealistisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.