Cabyon Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Per ongeluk Salad Days van Mac DeMarco opgezet. Dit gaat een verslaving worden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Geweldig album is dat. Het had bij mij even tijd nodig om te groeien, maar ik kan er nu echt enorm van genieten. 2 is ook een heel goede plaat, trouwens. Reageren
JJ-B Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Wel leuk dat het allemaal verschillende soorten nummers zijn. Ze zijn niet allemaal mijn smaak, maar er zitten zeker leuke tussen. Reageren
thebig Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ja, dat vond ik ook heel sterk aan het album. Ondertussen Seventeen Seconds geluisterd, het tweede album van The Cure. Ook dat is best goed, al vond ik Three Imaginary Boys toch iets completer. Je hebt natuurlijk wel A Forest, dus dat is natuurlijk al genieten. Ik ga ze gewoon allemaal luisteren Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Niet normaal dit. Jep, voornamelijk die laatste gitaarsolo roept onevenaarbare vormen van kippenvel op. Hoewel... heeft ook een fantastische outro-solo, vanaf een minuut of 8. Die zou je vooral eens moeten luisteren in de context van de rest van het nummer, het is alsof het hele nummer langzaamaan toewerkt naar dat ene hoogtepunt. Onbeschrijfelijk vet.Over gitaarsolo's gesproken... Ik denk dat die van Moonage Daydream ook zeker in m'n top drie belandt. Ander toontje dan de bovenste twee, maar o-zo-fantastisch. (vanaf een minuutje of 3:10) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Man wat is dit een goed optreden! Vooral People = Shit, Disasterpiece en Duality deden ze erg goed. Echt super intens. Reageren
1974 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) Bewerkt: 8 februari 2015 door 1974 Reageren
Mrkwark Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Mijn kleine verzameling (heb nog veel meer single's) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Frank Zappa! Bescheiden maar leuke collectie. Let It Be blijft ook een geweldige plaat... "Sweet Loretta Martin thought she was a woman But she was another man All the girls around her say she's got it coming But she gets it while she can" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.