Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Geweldig album is dat. Het had bij mij even tijd nodig om te groeien, maar ik kan er nu echt enorm van genieten. 2 is ook een heel goede plaat, trouwens.

Al eens Rock and Roll Nightclub geprobeerd? Is tevens ook een erg goed album.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, even een huishoudelijke mededeling.

De Muziekkroeg is ooit gestart met als idee dat er zo vrij mogelijk over muziek gekeuveld moet kunnen worden, maar ik heb gemerkt dat het de laatste tijd steeds meer een linkdump aan het worden is. Af en toe enkel een filmpje droppen om een gesprek op gang te brengen is natuurlijk prima, maar recentelijk bestaan de bijdragen bijna alleen nog maar uit rijen youtubefilmpjes.

In mijn hoedanigheid als moderator, maar eigenlijk vooral als uitbater van de Muziekkroeg, zou ik het fijn vinden als er iets meer inhoudelijke discussie plaats zou vinden. Deze plek moet zo vrij zijn als mogelijk, zonder al te veel strikte regels, maar ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat we nu een beetje de verkeerde kant op gaan. :clown:

Zo, wie wil er pils?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben onlangs wat meer andere muziek aan het luisteren dan rock/metal. Hardstyle vind ik zelf ook wel aangename muziek om te luisteren. Zo heb ik wat nummers van D-Block & S-te-Fan, S-te-Fan is overigens ook lid op dit forum, en andere artiesten gedownload. Zijn er nog mensen die mij nummers aanraden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben onlangs wat meer andere muziek aan het luisteren dan rock/metal. Hardstyle vind ik zelf ook wel aangename muziek om te luisteren. Zo heb ik wat nummers van D-Block & S-te-Fan, S-te-Fan is overigens ook lid op dit forum, en andere artiesten gedownload. Zijn er nog mensen die mij nummers aanraden?

De S-Te-Fan van dit forum is niet de S-Te-Fan van D-Block & S-Te-Fan hoor. :puh:

Anyways, veel nummers zijn natuurlijk te vinden in het Hardstyle/Hardcore topic. Ik zal speciaal voor jou, echter, een aantal persoonlijke favorieten op een rijtje zetten die je zeker eens op zou moeten zoeken!

Davide Sonar - Natural

B-Front & High Voltage - Everything Changes

Hyperdrive - The Punishment

Grandmaster Q - Until Then

E-Force - Freakz at Night

B-Front - Blackness

The Pitcher - Shock and Awe

Nagoom - H.A.A.R.P.

Adaro - Haunter of the Dark

D-Block & S-Te-Fan - Kingdom

Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix)

Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)

Crypsis & Luna - Torture

Vazard - Obey

Als je eventueel wat meer tracks zou willen hebben mag je me altijd een berichtje sturen, dan stuur ik je wat titels door!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben onlangs wat meer andere muziek aan het luisteren dan rock/metal. Hardstyle vind ik zelf ook wel aangename muziek om te luisteren. Zo heb ik wat nummers van D-Block & S-te-Fan, S-te-Fan is overigens ook lid op dit forum, en andere artiesten gedownload. Zijn er nog mensen die mij nummers aanraden?

De S-Te-Fan van dit forum is niet de S-Te-Fan van D-Block & S-Te-Fan hoor. :puh:

Ohw... :7:fp:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice one, haha. :clown:

In een iets andere hoek, maar toch heel lekker: deze set van Together, bestaande uit Thomas Bangalter (van Daft Punk) en DJ Falcon, samen met Cassius. Heerlijk funky optreden met veel reworks van grote hits, misschien ook iets om eens te checken, GG?

https://www.youtube.com/watch?v=RqKXOFNtzhE

Link to comment
Delen op andere websites

Fans van The Doors: houd hun Facebook in de gaten. De komende 8 weken kan je om de week een concert gratis streamen voor 48 uur. Vandaag hebben ze afgetrapt met 'Live at the Bowl '68'. Ik heb al altijd eens een concert van hun willen zien, dus ik ga zeker proberen er zoveel mogelijk mee te pikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond naar De Veelste Grote Nederbiet Sjoo van The Kik geweest (show over de geschiedenis van de Nederlandstalige jaren '60). Geweldige show, een echte must see.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...