Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Klinkt opzicht niet slecht, maar wel 3 uur baggerkwaliteit qua opname :puh:

Dat is helaas met de meeste livesetjes die van feesten/optredens afkomen zo. Ik erger me daar ook altijd verschrikkelijk aan als ik een liveset terugluister.

Vooral als je er zelf geweest bent en het anders ervaren hebt. Nja, andersom heb ik het ook wel eens gehad. Vooral als je op een plek stond waar het geluid niet goed doorkwam. Ik vind het iig altijd wel een meerwaarde als er opnames van gemaakt zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor alle muziekliefhebbers van het forum kan ik deze site aanraden. Ik kwam er via via toevallig op terecht, en na enig ontdekken heb ik me er best mee vermaakt. Zo is er een (uitgebreid) staatje van de vocal range van allerlei bekende zangers/zangeressen (met daarbij de hoogste/laagste toonhoogte met de desbetreffende nummers). Heel gaaf is dit overzicht: het verband van allerlei muziekstijlen van de afgelopen 100 jaar wordt hier in kaart gebracht. Alle stijlen zijn klikbaar en hebben een geluidsvoorbeeld, dus op die manier kun je de ontwikkelingen zelf ook horen.

Er valt genoeg te ontdekken op die site, dus dat wilde ik hier even delen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

album-fly-on-the-wall.jpg

Ik had dit album van AC/DC nooit helemaal geluisterd. Ik kende slechts 3 nummers, en ik dacht altijd dat het een slecht album was omdat ik van een aantal nummers niet zo kon genieten. Nou heb ik hem gisteren voor het eerst helemaal geluisterd. Het is niet het beste album van ze, maar ik moet zeggen dat ik er nu best wel van kan genieten en het album zo slecht nog niet is.

Neem zeker even de tijd om deze nummers te luisteren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de bump. :$

qOANVUc.jpg

Onlangs even mijn AC/DC Collectie gefotografeerd. :) Ik moet nog 2 studio albums, namelijk Fly On The Wall en Who Made Who. Daarnaast moet ik alle live albums nog kopen, If You Want Blood (You've Got It), Live en Live at Riverplate. En dan natuurlijk nog een aantal LP's. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag meteen wat die kubus moest voorstellen, dus met een beetje geluk had ik het juist. Mijn score was zonder opzoeken, wel een paar lucky guesses.

Die boom en pijl heb ik overigens ook niet gevonden. Yellow Lemon Tree is het alleszins niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...