Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Zijn er nog mensen die naar The Passion hebben gekeken? Alleen wat betreft de vele nummers die langskomen altijd een mooi evenement om naar te kijken. Dit jaar was het kwalitatief misschien wat minder dan voorgaande jaren, maar er kwamen nog genoeg nummers voorbij die zeker wel de moeite waard waren. Met Wit Licht door Jeroen van Koningsbrugge als absolute hoogtepunt. Ik wist niet dat die gast zo goed kon zingen!

Link to comment
Delen op andere websites

Naast The Sound of Silence en Mrs. Robinson is - naar mijn mening - het nummer Bridge Over Troubled Water de vervolmaking van de 'trilogie'. Maar uhm, de rest van hun nummers zijn ook gewoon goed hoor, vooral hun samenzang is natuurlijk fenomenaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Bridge Over Troubled Water (het album) afgelopen weekend toevallig voor een euro op vinyl gescoord in een tweedehands zaakje. Ik ben niet zo'n enorm fan van het duo, maar voor zo'n prijs kon ik 'm niet laten liggen.

Heeft iemand van jullie toevallig al naar het onlangs verschenen debuutalbum van Tobias Jesso Jr geluisterd? Jonge gast die liedjes componeert op zijn piano en dat, in mijn ogen, waanzinnig goed doet. Qua stemgeluid is hij een soort mix van Lennon en McCartney, maar hij wordt ook vergeleken met Randy Newman en Todd Rundgren. Ik luisterde er gisteravond voor het eerst naar, en ik heb het album vanochtend meteen weer opgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat is Alice in Chains toch een heerlijke band zeg! _O_ Ik luisterde al vaker naar nummers als 'Would', 'Man in the Box' en 'Dam That River', maar ik heb laatst wat meer geluisterd, en ik vind veel nummers echt supergoed. :tu:

RIP Layne Staley. :-(

Daarnaast luister ik ook steeds vaker naar Pantera. Cowboys From Hell is toch echt mijn favoriete album tot nu toe. :D Nummers als 'Domination', 'Cowboys From Hell' en 'Cemetery Gates' zijn echt heerlijke nummers om te luisteren als je op de fiets zit opweg naar school. :) Ik overweeg om 'Cowboys From Hell' op vinyl te kopen, want dit is echt een supergoede plaat. :)

En natuurlijk bij zo ongeveer elke goede hardrock/metal band is er natuurlijk een lid overleden waarna de band in elkaar stortte (hoewel pantera daarvoor al uit elkaar gegaan was). Dimebag was echt een held met die gitaar van hem. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Luister je weleens Sepultura, GG666?

Ik ken eigenlijk maar een nummer van ze:

Ik vind het zeker geen slecht nummer, maar het past niet helemaal in mijn straatje als je snapt wat ik bedoel. :( De manier waarop de zanger dit nummer schreeuwt ligt me niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

En dan nu: Koreaanse popmuziek.

Kan zo op Vladivostok FM (ook al is het niet Russisch). Daar heb je ook altijd van die popnrs waar ik niks van versta.

Anywayz:

Wat 'n oororkest blijft dit toch...

Misschien is dat laatste nummer wel een nummer voor SpacyColours om haar/zijn raps op te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...