Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

Perfect om A Mind Slip van DeWolff te luisteren met een stokje wierook ernaast. Onvoorstelbaar goed nummer, wat de Nederlandse muziek betreft is het haast het beste wat ik ooit gehoord heb. Ik raad het eenieder van ganser harte aan om het eens te luisteren, ik krijg er geen genoeg van.

Dat klinkt echt héél erg goed! Over twee dagen komt DeWolff en de Handsome Poets, Armand & The Kik, Peter Pan Speedrock, Sven Hammond, Pauw, Leeways, Magnetic Spacemen en Abdomen hier in Friesland gratis optreden bij een festival. Ik heb er zin in! :D

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Naast The Book of Souls is vandaag nog een nieuw album uitgekomen, dit keer van Five Finger Death Punch. :) Got your Six is het 6e studio album van deze band. Ik ben hem nu aan het luisteren, en tot nu toe is elk nummer erg goed! De wisseling tussen rustige momenten en harde schreeuw stukken in nummers is ook weer aanwezig, en perfect getimed. Volgende week vrijdag komt Bring Me The Horizon ook met een nieuw album, That's The Spirit, en Slayer ook nog met Repentless. Deze, en komende week wordt echt te gek! :tu:

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Perfect om A Mind Slip van DeWolff te luisteren met een stokje wierook ernaast. Onvoorstelbaar goed nummer, wat de Nederlandse muziek betreft is het haast het beste wat ik ooit gehoord heb. Ik raad het eenieder van ganser harte aan om het eens te luisteren, ik krijg er geen genoeg van.

Dat klinkt echt héél erg goed! Over twee dagen komt DeWolff en de Handsome Poets, Armand & The Kik, Peter Pan Speedrock, Sven Hammond, Pauw, Leeways, Magnetic Spacemen en Abdomen hier in Friesland gratis optreden bij een festival. Ik heb er zin in! icon_mrgreen.gif

Jep, heb erg genoten van DeWolff! Zelfs nog even gesproken met de bandleden, de bassist/organist van onze band heeft ook nog wat orgel-tips gekregen van Robin. :puh: Fantastische lui. PAUW en Magnetic Spacemen (ooit nog mee gespeeld :D) had ik ook graag willen zien, maar dat is me helaas niet gelukt... PAUW zie ik gelukkig zeer binnenkort, bij een ander optreden van hun. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Uit Laatst beluisterde album:

Alweer Facelift en Dirt van Alice in Chains. Wat is dit toch een ongelovelijk goede band!! Zo zonde dat Layne overleden is. Had hem graag een keer live gezien. William DuVall (zijn vervanger) is ook niet slecht, en heeft een goede stem voor grunge muziek, maar hij zal Layne nooit overtreffen. Als ze een keer naar Nederland komen ga ik sowieso heen. thumbsup2.gif Deze band staat echt hoog in mijn lijstje van favoriete artiesten.

Ik kan jou het volgende album aanraden: Above van Mad Season. Mad Season is een zogeheten ''superband'' met onder andere leden van Alice in Chains en Pearl Jam. Layne Staley was de zanger, dus dat geluid ga je in ieder geval herkennen/waarderen. Mad Season zul je misschien in eerste instantie wat langdradiger vinden dan Alice in Chains, maar het doet wat mij betreft zeker niet onder aan Alice in Chains, misschien vind ik het nog wel toffer.

https://www.youtube.com/watch?v=_zYuNSWfio8

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

http://stubru.be/music/kanjijmp3vancdkwaliteitonderscheiden

Een test voor alle mensen die bij de opname van een speld die op twee kilometer van je valt een glashelder geluid verwachten: onderscheid de mp3- van de CD-opname. Zelf ben ik niet zo'n audiohoer die bestanden van 3 GB wil om dat ene liedje toch maar "perfect" te kunnen beluisteren, maar toch heb ik 4/5 weten te scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik luister nu naar liedjes op YouTube van Martina Eisenreich Quartett, perfecte muziek om bij weg te dromen. Er zitten bekende melodietjes tussen als Donna Donna en Misirlou. De albumnummers van haar die ik via YouTube luister hadden nog letterlijk nul views, maar ook live is het genieten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nu naar liedjes op YouTube van Martina Eisenreich Quartett, perfecte muziek om bij weg te dromen. Er zitten bekende melodietjes tussen als Donna Donna en Misirlou. De albumnummers van haar die ik via YouTube luister hadden nog letterlijk nul views, maar ook live is het genieten:

Klinkt leuk, heeft wel wat elementen van andere nummers erin. Vind dat laatste wel grappig hoe die man wegloopt XD


Gnomes.gif

Dance_Of_100_Smurfs.gifSmurfs_Circle_Dance.gifSmurfs_Dancing.gifOrchestra_Playing.gif

♪┏(._.)┛┗(._.)┓┗(._.)┛┏(._.)┓ ♪

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag kaarten weten te bemachtigen voor Iron Maiden volgend jaar! Gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik staanplaatsen kunnen krijgen. Ben dit jaar naar AC/DC geweest, maar had toen helaas zitplaatsen. :( Echt superveel zin in!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...