Jacky-2007 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Het blijft uiteraard speculeren, het is echt een breinbreker. Ik ben niet bekend met het PSN huis. @ Kai-ShockWave: No way, wat gaaf! Welk interview was dat!? @ Svenie: Dat ligt eraan, als je je koelkast niet vult kunnen anderen hem ook niet leegzuipen! Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 @ Kai-ShockWave: No way, wat gaaf! Welk interview was dat!? Reageren
Dereku Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Ben ook wel benieuwd hoe dit zal uitpakken, Ik hoop ook daadwerkelijk dat het is zoals ik denk dat het is perfect Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 @Jacky, in de GTA V Guide (App van R*) las ik dat er maximaal 16 mensen in één wereld kunnen, dus ik denk dat je alleen met je crew in een wereld kan. Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik vraag me gewoon af als je een eigen wereld kan maken, waar je ook je eigen dingen van kan kopen. Dat je niet zeg maar telkens een nieuwe huis moet kopen.. Reageren
Goten21 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Wat mij ook opviel is dat tijdens de trailer een persoon zichzelf een glas whiskey (?) aan het inschenken is. Deze persoon wordt tevens ook met een soort van blauwe blip op de radar aangeduid. Omdat hij zich aan je voorraad whiskey tegoed doet, of omdat hij een vriend uit je vriendenlijst is? Als het dit eerste is, wijst dit er inderdaad op dat je regelmatig moet gaan winkelen in een 24-7 of andere supermarkt. WOW! Scherp hoor :o Reageren
Goten21 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 @Jacky, in de GTA V Guide (App van R*) las ik dat er maximaal 16 mensen in één wereld kunnen, dus ik denk dat je alleen met je crew in een wereld kan. Het lijkt me het slimst voor crews om zich te verspreiden over servers, veel op te brengen, en dan altijd samen te komen op een specifiece server Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Ik vraag me gewoon af als je een eigen wereld kan maken, waar je ook je eigen dingen van kan kopen. Dat je niet zeg maar telkens een nieuwe huis moet kopen.. Je bedoelt een Map-Editor zoals bij Far Cry 3? Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 @Jacky, in de GTA V Guide (App van R*) las ik dat er maximaal 16 mensen in één wereld kunnen, dus ik denk dat je alleen met je crew in een wereld kan. Het lijkt me het slimst voor crews om zich te verspreiden over servers, veel op te brengen, en dan altijd samen te komen op een specifiece server Volgens mij kun je maar met 1 crew op een server missies doen maar kun je wel bijv crew tegen crew in deathmatch. Reageren
BadRastaNL Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Ik wil gewoon een Coffeeshop!!! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Lol, ik een villa in de Vinewood Hills Reageren
Variano Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 wat ik me afvraag is of iedereen al een huisje heeft van in het begin van de game online of moet je dat verdienen ook? Reageren
Goten21 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 @Jacky, in de GTA V Guide (App van R*) las ik dat er maximaal 16 mensen in één wereld kunnen, dus ik denk dat je alleen met je crew in een wereld kan. Het lijkt me het slimst voor crews om zich te verspreiden over servers, veel op te brengen, en dan altijd samen te komen op een specifiece server Volgens mij kun je maar met 1 crew op een server missies doen maar kun je wel bijv crew tegen crew in deathmatch. Nee, het was toch confirmed that je iets van vijf crews tegelijk kan joinen? Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 @Jacky, in de GTA V Guide (App van R*) las ik dat er maximaal 16 mensen in één wereld kunnen, dus ik denk dat je alleen met je crew in een wereld kan. Het lijkt me het slimst voor crews om zich te verspreiden over servers, veel op te brengen, en dan altijd samen te komen op een specifiece server Volgens mij kun je maar met 1 crew op een server missies doen maar kun je wel bijv crew tegen crew in deathmatch. Nee, het was toch confirmed that je iets van vijf crews tegelijk kan joinen? Ja hoe dan? Er kunnen maar max. 16 personen in één match en dat is Deathmatch en Race. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.