Jump to content

Gewoon, uit nieuwsgierigheid


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Beste allemaal,

Ik ben erg enthousiast over GTA5 net als vele anderen. Ik bekijk alle trailers en screens grondig en ik ben een beetje nieuwsgierig naar een paar dingen. Misschien zijn er mensen die er meer vanaf weten.

Sorry als deze vragen al een keer zijn beantwoord.

1: Ik heb 2 keer een boot op een trailer achter een auto gezien. 1 keer een zeilboot en de andere keer een speedboot. Kunnen we dan zelf echt boten daarop zetten en trailers aan een auto koppelen?

2: http://www.plaatjesd...0e4728eeedd.jpg Op deze screen kunnen we links auto's op een vrachtwagen zien. Zou dit een packer kunnen zijn? http://nl.wikigta.org/wiki/Packer

3: Ik zie eigenlijks niks over de treinen/metro's in GTA5. Ik heb verschillende freight treinen gezien. Ook kunnen ze ontsporen zoals we in een trailer zagen toen er 2 op elkaar botsten. Maar zouden we nu ook de wissel van het spoor kunnen verplaatsen? En wagons kunnen koppelen en ontkoppelen?

4: R* heeft bevestigd dat het autorijden moet gaan aanvoelen als een echte racegame besturing. Betekent dit dat we ook zelf kunnen gaan schakelen? En dan in de tune garage voor een handbak of een automatische transmissie kunnen kiezen?

5: Gelukkig kunnen we weer vliegen met vliegtuigen in GTA5, en ik heb ook grote boeings/airbussen gezien. En dat grote vliegtuig in die hangar in de GTAOnline Gameplay trailer. Kunnen we deze dan ook weer besturen? :klap: De neus van het vliegtuig op de voorgrond van deze screen is zeker weten van een boeing/airbus. http://www.plaatjesdump.nl/upload/d0a34db7ecf11046425f4b69a6728c88.jpg

6: In de 1e gameplay trailer werd zo'n security wagen geramd tegen een muur. En die muur ging helemaal kapot. Zou dit dan betekenen dat sommige envoironment echt zo kapot kunnen gaan? Inplaats van alleen lantaarns enzo?

7: Wat me opviel was dat bij de 9F nu het logo van Obel op de grille is geplaatst inplaats van erboven.

8: Vinden jullie die Dewbauchee sportwagen niet een beetje gebaseerd op de Ferrari California?

9: Welke auto is die Grotti eigenlijk? Zou die de Koenigsseg zijn? Ik denk het haast niet.

10: Ik heb de 9F gezien als cabrio, en als coupe. Evenals de Dewbauchee sportwagen. Op de site van GTA5 staat dat je in de tune garage ook body kits kan tunen. Betekent dit dat je je auto ook kan laten ombouwen van coupe naar cabrio en andersom :klap: ?

Zo vind ik het wel even genoeg met vragen. Al heb ik er nog veel meer. Maar daar kwel ik jullie ogen niet mee :) .

Ik heb er zin in!

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

  1. Is voor zover ik weet nog niet bevestigd.
  2. Dit kan inderdaad een Packer zijn, hoewel als je rekening houd met TLAD de Packer er compleet anders uit ziet. De vrachtwagen heeft wat mij betreft tevens wat weg van een Flatbed.
  3. /
  4. Is ook nog niets over geweten dacht ik. Laat ze het maar bij manueel houden, het is en blijft GTA en geen racegame.
  5. Het grote vliegtuig uit de GTA Online trailer heet de Titan en deze is net als alle andere vliegtuigen uit het spel te besturen.
  6. Daar lijkt het wel op.
  7. /
  8. De Dewbauchee Rapid GT is inderdaad voor een groot deel gebaseerd op de 2011 Ferarri California.
  9. Grotti is, zoals op deze pagina te lezen valt, gebaseerd op Ferarri.
  10. Die kans zit er zeker in.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou het best logisch zijn als je wel met een trailer kan rijden. Aangezien we al veel hebben gezien over safehouses en garages, moet het op een bepaalde manier ook mogelijk zijn om boten ergens op te kunnen slaan, net zoals dat in het echt ook kan. Dat moet betekenen dat je dan je boot overal mee naartoe kan nemen, waardoor je altijd een mooi vervoermiddel voor over het water bij je hebt.

Helaas heb ik altijd, dat wanneer ik een stukje rij, ik een nieuwe auto jat... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij gaat het stelen stukken moeilijker worden

omdat je nu ook kentekenplaten hebt

en niet elke garage wil die vervangen(of is dat alleen online?)

iig ik hoop dat dat erin zit

Kan je überhaupt wel tunen als je geen bewijs hebt dat je dat voertuig bezit. Ik bedoel, als je niet de papieren hebt om het zo te zeggen. Dat de garage je dan niet accepteert.

  1. Is voor zover ik weet nog niet bevestigd.
  2. Dit kan inderdaad een Packer zijn, hoewel als je rekening houd met TLAD de Packer er compleet anders uit ziet. De vrachtwagen heeft wat mij betreft tevens wat weg van een Flatbed.
  3. /
  4. Is ook nog niets over geweten dacht ik. Laat ze het maar bij manueel houden, het is en blijft GTA en geen racegame.
  5. Het grote vliegtuig uit de GTA Online trailer heet de Titan en deze is net als alle andere vliegtuigen uit het spel te besturen.
  6. Daar lijkt het wel op.
  7. /
  8. De Dewbauchee Rapid GT is inderdaad voor een groot deel gebaseerd op de 2011 Ferarri California.
  9. Grotti is, zoals op deze pagina te lezen valt, gebaseerd op Ferarri.
  10. Die kans zit er zeker in.

Bedankt, volgens mij heb ik ook nog op een screenshot een 911 als cabrio gezien. Een blauwe, dus ik denk dat het 'er zeker in zit!'

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

11: Het is bekend dat je je brandstoftank van je auto leeg kan laten lopen en aansteken. Hoe moet ik dit dan zien? Moet je dan: uitstappen - tank lek schieten - instappen - stukje gaan rijden - uitstappen - aansteken? Of begrijp ik het nou verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me vergissen maar ik dacht wel al ergens gelezen te hebben dat die trailers koppelbaar zijn. Ik weet wel niet meer waar en of dit eenn officiële bron was. In SA kon je het echter ook. Dan niet met boten wel.

Ik denk dat het feit dat je alle voertuigen nu ook kan kopen en in een.garage zetten het grooyste bewijs is dat je je boot op een trailer kan zetten, want wat als je voorlopig enkel een boot maar geen haven kunt kopen? Misschien zul je je beschadigde boot ook uit het water moeten takelen om hem weer op het land op te knappen. En wat als je van de zee naar het meer wilt? Als er geen rivier zou zijn, moet je je boot wel over het land kunnen verplaatsen ( even outside the box: door de lucht ook?)

Het lijkt me ook logisch dat je van cabrio naar coup kunt gaan, dit was iets wat ik miste in SA.

Vergeet trouwens de scene in trailer 1 niet met de rode cabrio die zijn dak net toeklapt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat je het dak van je bolide open en dicht kan doen is erg vet!

12: http://www.gtaforum.nl/gallery/image/8989-sequence-01183jpg/ Dit vond ik 1 van de opwindenste scenes uit alle trailers! Niet vanwege de voorgrond.... maar vanwege die 4 auto's. Allemaal wil ik ze hebben :puh: . Maar weet iemand welke die rode is? Of hebben we er beeldmateriaal van? Ik weet alleen dat ie gebaseerd is op de Ferrari 599 GTO. Maar verder..... Tevens ben ik er niet achter gekomen welke die auto is naast de 9F (de aller linkste auto). De voorkant lijkt een beetje op een comet maar dat spoilertje doet mij denken aan de Dewbauchee. De verhogingen achter het zitgedeelte doet me weer denken aan de Bugatti Veyron...... Iemand enig idee? Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...