Jump to content

Gewoon, uit nieuwsgierigheid


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Die allerlingste is volgens mij een lotus die is ook te zien op de site van gta v onder de naam Voltic ;)

Hé ja daar heb je gelijk in! Ook weer een voorbeeld van een coupé versie en een cabrio versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Die allerlingste is volgens mij een lotus die is ook te zien op de site van gta v onder de naam Voltic ;)

Hé ja daar heb je gelijk in! Ook weer een voorbeeld van een coupé versie en een cabrio versie.

De rode auto is volgens mij de cabrio versie van de Carbonizzare, een voertuig dat gedeeltelijk op de Ferrari 458 Italia is gebaseerd.

post-16696-0-22349700-1377174026.jpg

Steekt Franklin nou ze middelvinger op ? Haha ...

jup dat doet die :puh:

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik is een keer gelezen dat R* zei, "1 van de grappigste features uit de game is dat je je middel vinger op kunt steken". Volgens mij op wikipedia, weet het niet zeker. Dus dan kan je ook gewoon in de auto je middelste opsteken :*D . Ik ga het denk ik erg vaak gebruiken als het in de game zit....

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik is een keer gelezen dat R* zei, "1 van de grappigste features uit de game is dat je je middel vinger op kunt steken". Volgens mij op wikipedia, weet het niet zeker. Dus dan kan je ook gewoon in de auto je middelste opsteken :*D . Ik ga het denk ik erg vaak gebruiken als het in de game zit....

Ook zal de speler vrij vroeg in het spel kunnen beschikken over vliegtuigen, door het personage Trevor. Een van de geinigste nieuwigheidjes is volgens ontwikkelaar Dan Houser dat de speler zijn middelvinger naar andere mensen kan opsteken in dit spel, ook de gekke parodieën komen terug:

Dit zal je zeker bedoelen. Stond op Wiki

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik is een keer gelezen dat R* zei, "1 van de grappigste features uit de game is dat je je middel vinger op kunt steken". Volgens mij op wikipedia, weet het niet zeker. Dus dan kan je ook gewoon in de auto je middelste opsteken :*D . Ik ga het denk ik erg vaak gebruiken als het in de game zit....

Ook zal de speler vrij vroeg in het spel kunnen beschikken over vliegtuigen, door het personage Trevor. Een van de geinigste nieuwigheidjes is volgens ontwikkelaar Dan Houser dat de speler zijn middelvinger naar andere mensen kan opsteken in dit spel, ook de gekke parodieën komen terug:

Dit zal je zeker bedoelen. Stond op Wiki

Jups :bier:

Nou ik heb bijna alle supercars kunnen herkennen nu die bekend zijn. Alleen mis ik er nog 1.

13: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130816231352/gtawiki/images/4/48/Felongp.png . Deze auto heb ik voor alsnog alleen in de online trailer gezien. En op http://gta.wikia.com/Felon_GP zeggen ze dat hij "Felon GP" heet. Hebben we hier ook beeld materiaal van de voorkant van? En heet deze echt Felon GP? En waar zou hij op gebaseerd zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een foto van de frontvieuw van het filmpje van GTA online staat hij in de showroom ;) En ik denk dat het hier om een lamborghini gaatsxhb83.png

Hm, en dat is niet de Infernus?

Ik denk dat deze dan gebaseerd is op de Lambo Gallardo

Link to comment
Delen op andere websites

Oke en de laatste 2 vragen :D. 15 is natuurlijk een mooier getal dan 13 om mee te eindigen.

14: Ik heb - volgens mij in de franklin trailer - een scène gezien dat je het interieur van een helikopter zag, en in de scene daarop dat je gewoon weer op de motorkap van de auto lag. Zou het kunnen dat je nu ook het interieur van auto's kan zien als je rijdt? Dus dat je niet meer op de motorkap ligt....

15: http://www.igta5.com/vehicles

~Large aircraft type

Van dit vliegtuig zeggen ze in zo'n filmpje dat het een Andromada is. Hier zeggen ze dat het gebaseerd is op een boeing 747, een Antonov 224 of een ander vliegtuig. Is dit werkelijk de Andromada? Of een ander nieuw soort vliegtuig? Tevens zit ik te twijvel ik of er verschil is tussen de Hydra en de Jet fighter. Ik zie een paar kleine dingetjes, maar het zou ook gecostumized kunnen zijn. Al is het niet bevestigd dat je vliegtuigen kunt costumizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...