Jump to content
Svenie

GTA V achievements bekend


Op de website xbox360achievements.org staan sinds vandaag de (vermoedelijke) achievements van GTA V online. Als we de website mogen geloven zal GTA V 49 achievements bevatten, die goed zijn voor een totaal van 1000 gamerpoints. Tussen de achievements nog geen namen van missies, maar wel van een aantal zijmissies. Zo maken onder andere de rampages terug hun opwachting, en zijn ook de Stunt Jumps weer van de partij. Voor een volledige lijst kunnen jullie hier terecht, of natuurlijk op onze eigen WikiGTA.





Onder meer de terugkeer van de Stunt Jumps is hiermee een feit

Bron: Xbox360achievements.org

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

"Spend a total of $200 million across all three characters."

Whew, schijnbaar zal er veel geld te verspillen zijn!

"Deliver a bail bond target alive."

Zullen wij nu ook als politieagentje mogen spelen en criminelen ook echt inleveren bij het politiebureau?

Nu "GTA Online: Reach Rank 100." Hoogste rang in GTA Online = 100?

"GTA Online: Complete all 10 waves of a Survival." Vergelijkbaar met MW3 Survival mode?

"GTA Online: Participate in everything Los Santos has to offer." Dit zal de laatste achievement die ik ga unlocken :7

Bewerkt: door Dipsie8

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Phoeny, zou best kunnen.

En over die 20 winkels, er zullen vast wel meer winkels te overvallen zijn, maar als je er 20 koopt kan je die 20 ook niet meer overvallen :( Moet ik veel secuurder zoeken naar een winkel die nog niet van mij is :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En voor de zoveelste keer zei ik alleen maar: 'Holy shit!' en 'Tering!'. 'Three man in army', 'Wanted Alive Or Alive' of 'Trading Pure Alpha', en dan heb ik niet eens alle coole dingen opgenoemd! Maar ff serieus..: Hoe graag wil je die game spelen!!!

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wilt niet zeggen dat er maar twintig winkels zijn, maar dat er "maar" 20 winkels te overvallen zijn? Dipsie, zou de survival niet een challenge in de natuur zijn om te overleven tegen de dieren?

"Hold up all 20 stores," klinkt voor mij wel zo dat je alle winkels kunt overvallen, en dat dat er maar 20 zijn...?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Twintig winkels is trouwens niet weinig hoor, dat is meer dan héél San Andreas bij mekaar had. Want "store" omvat geen eetgelegenheden, banken of echt specifieke plaatsen zoals een AmmuNation. Dit zullen echt de 20 "luxe"-winkeltjes zijn om het even zo te zeggen. Juweliers, kledingszaken etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat vermoeden heb ik ook ja, ik denk dat het de 24-7's zijn en vergelijkbare winkels waarvan er 20 zijn.

Hierdoor komt bij mij wel even de vraag op of we dan in andere zaken wel de mogelijkheid hebben de kassa leeg te halen, afwachten.

Wat een lijst wat een lijst jongens! Verklapt wel weer een boel leuke dingen! Iedere keer denk ik weer dat ik het totaalbeeld wel zo'n beetje doorheb, en dan komt er weer iets totaal nieuws bij!

Die survival mode zou ook een Undead Overrun achtig karakter kunnen hebben. Afwachten, maar hoe de precieze uitwerking ook wordt; zeker een hele gave mode om in een game te hebben! Nu hopen dat deze mode niet te beperkt is in aantal deelnemers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk het meest uit naar de rally's, al vraag ik me wel af hoe het coördinatordeel wordt ingevuld.. Op 'n gegeven moment ken je een race wel en voegt het weinig meer toe, of ze moeten er een GTA'ish tintje (lees: vuurwapens) aan toevoegen.

Ook de ruimteonderdelen en kernafval brengt leuke variatie aan de hidden packages/tags/horseshoes/oysters.. Misschien toch weer een Area 69-variant in GTA V?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jazeker, ik ben ook benieuwd hoe ze dat hebben geplot in de omgeving en wellicht ook het verhaal. Ik denk dat er in de nieuwsberichten op ingame internet wel het één en ander aan artikelen over aliens te vinden gaat zijn bijvoorbeeld. :tu:

Op 'n gegeven moment ken je een race wel en voegt het weinig meer toe, of ze moeten er een GTA'ish tintje (lees: vuurwapens) aan toevoegen.

Dat GTA'ish tintje is er wel. In het CVG - Interview met Benzies heeft deze laten doorschemeren dat je (bijvoorbeeld) in de multiplayer een air strike kan laten uitvoeren op de koploper in de race. :7 Lekker Mario-based humor onderweg. Op basis hiervan denk ik wel dat er ook in de singleplayer een variant op het racen met wapens zal zijn, zoals de bike races in TLAD.

Gelukkig is er in GTA Online een Race editor en share optie. Tegen de tijd dat het door Rockstar gemaakte setje baantjes gaat vervelen, kan je online het inmense aanbod aan door gebruikers ontworpen races gaan doen, of ze zelf maken. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat laatste had mij ook al bereikt, ja. Hopelijk kunnen we dan wel races gaan beoordelen, want ik heb geen zin om uit een wirwar van races te moeten kiezen. :7

GTA Race zat ook al in GTA IV, maar dat bood daarnaast ook nog een variant zonder alle Mario Kart en Looney Tunes: Space Race onzin. Hopelijk blijft dat dus ook gewoon een mogelijkheid.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...