Jump to content
Svenie

GTA V achievements bekend

Op de website xbox360achievements.org staan sinds vandaag de (vermoedelijke) achievements van GTA V online. Als we de website mogen geloven zal GTA V 49 achievements bevatten, die goed zijn voor een totaal van 1000 gamerpoints. Tussen de achievements nog geen namen van missies, maar wel van een aantal zijmissies. Zo maken onder andere de rampages terug hun opwachting, en zijn ook de Stunt Jumps weer van de partij. Voor een volledige lijst kunnen jullie hier terecht, of natuurlijk op onze eigen WikiGTA.

Onder meer de terugkeer van de Stunt Jumps is hiermee een feit

Bron: Xbox360achievements.org

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Hier de 11 Secret trophys/achievements:

Bron: http://www.exophase.com/game/gta-v-xbox/achievements/

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

From Beyond the Stars? Nu heb je m'n aandacht... :puh: Niet dat ik zo'n fan ben van collectables, integendeel, maar dat mysterieuze sausje er overheen kan ik wel waarderen. Al die theorieën in GTA San Andreas over Area 69, Lil' Probe'Inn die wat te maken zouden hebben met eventuele aliens: ik smulde ervan. Nou ben ik benieuwd hoe zulke mysteries uit worden gewerkt in GTA V, deze achievement lijkt me in ieder geval al interessant! :D

De rest ziet er ook interessant uit, hoor, maar wellicht iets minder boeiend dan bovenstaande. Al ben ik ook erg benieuwd naar Waste Management, ik vraag me af hoe ik me dat moet gaan voorstellen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zitten leuke achievements tegen en ze zeggen ook nog wat over de mogelijkheden. :) Je kan trouwens zien dat er ook grote nadruk ligt op GTA Online aan het aantal achievements te zien. Nu hoop ik niet dat Online zo gauw gaat 'uitsterven' op de PS3 (en Xbox 30?).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien is het inderdaad verstandig om die secret achievements even in een spoiler te zetten, want als je goed bent in namen onthouden weet je al dat iemand niet helemaal is wie hij zich voordoet wanneer je hem pas net ontmoet. Ben meteen gestopt met bekijken toen ik dat zag staan. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

In die archievemint, genaamd San Andreas Sigthtseer, is de achtergrond van die achievement volgens mij ook de map. Dat van die Leonora Johnson is trouwens ook interessant zeg. EDIT: Is al gezegd zie ik. Excuus.

Bewerkt: door Soccer98

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het niet zo erg geloofwaardig want ik ken de site en normaal zetten ze de achievements er pas op vanaf 1 week tevoren van de release

Zelfs als niet alles klopt, dan durf ik nog wel met zekerheid te zeggen dat de meesten wél in de uiteindelijke game komen. Want sommige achievements zijn herkenbaar van Grand Theft Auto IV. Dat lijkt me reden genoeg om het te vertrouwen, niet?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...