Jump to content

Rockstar Games Social Club (PC)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hellaw,

In GTA IV was Games for Windows LIVE inbegrepen bij GTA V. Persoonlijk vond ik GFWL een rotding.. Maar, ik denk dat het in GTA V hetzelfde zal zijn als in Max Payne 3, alleen Rockstar Games Social Club...

Wat denken jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet eerlijk toegeven, GFWL was nou niet echt het beste idee van Rockstar voor een multiplayerplatform voor GTA IV. Dat komt mede doordat ik in het begin helemaal het spoor bijster was, ik snapte gewoonweg het systeem niet. Hier is veel kritiek op gekomen en ik denk dat R* dat in de aanloop naar GTA V ter harte heeft genomen. Grand Theft Auto Online is een hoopvol begin, nu maar duimen dat dit ook voor de PC komt.

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Had gisteren nog problemen met GFWL, verkeerde wachtwoord. Ik las ook iets dat ze met GFWL willen stoppen? Laten we het hopen :puh:

Geplaatst:

Uit het laatste interview van CVG:

Do you have any plans for people to gain access to that data when they're not necessarily tied to those consoles? For example, on an iPad or phone?

Everything's available through the Social Club. Social Club pages will all work through iPhones and iPads.

Dus Social Club is sowieso aanwezig.

En sinds ze willen dat GTA Online wordt aanzien als een apart spel denk ik dat ze niet voor GFWL gaan kiezen maar eerder voor hun eigen systeem.

Geplaatst:

Ik ben blij dat GFWL zal stoppen, het voelde altijd zo onaangenaam en sloom aan. Het is goed dat Rockstar Games zo open staat voor kritiek om van hun eigen fouten te leren.

Geplaatst:

Gelukkig dat GFWL stopt zeg. Wilde vandaag met Haruhi Suzumiya EFLC online spelen. Spel geïnstalleerd en alles, werkte prima, maar was wel de hele avond bezig om GFWL aan de praat te krijgen en te updaten want dat ging niet zo lekker. Kut programma is het. Met R* Social club heb ik minder problemen maar ook dit vind ik een onnodige toevoeging. Waarom kunnen games tegenwoordig niet meer gewoon zonder dingen als Steam of Origin of in dit geval R* Social Club werken?

Geplaatst:

Omdat het tegenwoordig een standaard is geworden om een platform te hebben waarbij je je statistieken, progressie en account management en meer kunt raadplegen buiten het spel zelf. Steam en Origin zijn dan weer aparte dingen sinds dat online verkooppunten/verdeelplatformen/hoejehetookwiltnoemen zijn. Alhoewel ik liever één universeel online programma zoals Steam zou willen hebben i.p.v. Origin en Uplay etc daar nog eens bij.

Geplaatst:

Omdat het tegenwoordig een standaard is geworden om een platform te hebben waarbij je je statistieken, progressie en account management en meer kunt raadplegen buiten het spel zelf. Steam en Origin zijn dan weer aparte dingen sinds dat online verkooppunten/verdeelplatformen/hoejehetookwiltnoemen zijn. Alhoewel ik liever één universeel online programma zoals Steam zou willen hebben i.p.v. Origin en Uplay etc daar nog eens bij.

Second that... Ik zou ook veel liever gewoon één programma hebben waarmee alle games compatibel zijn, bijvoorbeeld dat alle bedrijven mooi samenwerken met Steam, dat zou ideaal zijn en je zou niet telkens allerlei software moeten downloaden om te kunnen gamen. Maar dat zal voor eeuwig fictie blijven. :puh:
Geplaatst:

Social club heb ik totaal geen last van, alleen met dat GFWL heb ik miljoenen problemen gehad.

Zolang ze het spel maar op PC releasen ben ik tevreden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...