Jump to content

gestolen auto of kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals rockstar heeft gezegt is het nu zo als je je auto onbeheerd achter laat hij weg gespelen wordt en je voor een boete hem terug kan kopen maar zou dit ook bij een gestolen auto kunnen of niet mij lijkt van niet of zou je iets kunnen kunnen kopen waardoor die eerlijk wordt

Geplaatst:

Je kan geen gestolen auto kopen. Je zult gewoon een auto bij een dealer moeten kopen. Gestolen = gestolen. Sommige auto shops willen je ook niet helpen indien je met een gestolen auto rijdt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een goede verbetering

Dan kun je ook echt iets met je geld doen, ipv het alleen gebruiken voor wapens, bij vorige GTA's ging je de 'beste' auto's gewoon stelen

de beste auto's bij 5 zullen dus waarschijnlijk eerlijk aangeschaft moeten worden

Bewerkt: door Legenderion
Geplaatst:

Het zou wel geniaal zijn als er auto-dealers in het spel zitten die handelen met gestolen auto's. Gewoon van die gangmembers ofzo. Ik ga er echter niet vanuit, en denk dat er alleen normale dealers zijn met mooie auto's, zoals in de trailer te zien was.

Geplaatst:

Speelt geluk ook nog een beetje een rol. En als iemand je wil helpen; nieuwe nummerplaat. Probleem opgelost ;) Vind het een mooie toepassing, ga denk ik nou ook vaker auto's kopen. Sowieso voor overvallen, weet je zeker dat de auto je niet laat staan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...