fcdenhaag Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Zoals rockstar heeft gezegt is het nu zo als je je auto onbeheerd achter laat hij weg gespelen wordt en je voor een boete hem terug kan kopen maar zou dit ook bij een gestolen auto kunnen of niet mij lijkt van niet of zou je iets kunnen kunnen kopen waardoor die eerlijk wordt Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Je kan geen gestolen auto kopen. Je zult gewoon een auto bij een dealer moeten kopen. Gestolen = gestolen. Sommige auto shops willen je ook niet helpen indien je met een gestolen auto rijdt. Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) Dat is een goede verbetering Dan kun je ook echt iets met je geld doen, ipv het alleen gebruiken voor wapens, bij vorige GTA's ging je de 'beste' auto's gewoon stelen de beste auto's bij 5 zullen dus waarschijnlijk eerlijk aangeschaft moeten worden Bewerkt: 17 augustus 2013 door Legenderion Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Het zou wel geniaal zijn als er auto-dealers in het spel zitten die handelen met gestolen auto's. Gewoon van die gangmembers ofzo. Ik ga er echter niet vanuit, en denk dat er alleen normale dealers zijn met mooie auto's, zoals in de trailer te zien was. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Speelt geluk ook nog een beetje een rol. En als iemand je wil helpen; nieuwe nummerplaat. Probleem opgelost Vind het een mooie toepassing, ga denk ik nou ook vaker auto's kopen. Sowieso voor overvallen, weet je zeker dat de auto je niet laat staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.