Sir_Ballas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) hallo. ik heb een aantal mods geinstalleerd met SAMI, maar nu krijg ik steeds een vreemde bug. het begint met de textures die langzaam laden, of opnieuw laden. dan beginnen voorwerpen (huizen, lantaarnpalen ed) onzichtbaar te worden in combinatie met die texturebug. als je me niet helemaal volgt, heb ik nog ergens een filmpje, waarin ook enkele mods duidelijk worden (enkel voertuigmods) ik hoop dat jullie kunnen helpen, -ballas Bewerkt: 17 augustus 2013 door ballas4life Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 En... Waar is dat filmpje? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) ik kwam opeens op het "briljante" idee om al mijn mods te deinstalleren, en een voor een weer te installeren, om te kijken of het door een bepaalde mod komt. Bewerkt: 17 augustus 2013 door ballas4life Reageren
Basssss Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Je hebt waarschijnlijk dit nodig indien je probleem overeenkomt met het probleem in de video die bij de download staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.