Jump to content

Auto's stelen, of kopen?


Dipsie8

Recommended Posts

Wat ga je doen in GTA V? Auto's stelen, kopen of beide?

Zelf denk ik dat ik twee savegames ga maken, in de ene jat ik alle auto's en koop ik er geen een (misschien eens een peperdure, onvindbare sportwagen) maar in de andere jat ik nooit auto's (Ja, misschien een keer een politiewagen als de politie mijn kar aan flarden heeft geschoten)

Dit geldt overigens ook voor vliegtuigen, helicopters, vrachtwagens etc.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    3

  • Fedmas

    2

  • Dr.Oppai

    2

  • Dipsie8

    2

Wat ga je doen in GTA V? Auto's stelen, kopen of beide?

Zelf denk ik dat ik twee savegames ga maken, in de ene jat ik alle auto's en koop ik er geen een (misschien eens een peperdure, onvindbare sportwagen) maar in de andere jat ik nooit auto's (Ja, misschien een keer een politiewagen als de politie mijn kar aan flarden heeft geschoten)

Dit geldt overigens ook voor vliegtuigen, helicopters, vrachtwagens etc.

Ik hoop voor je dat er genoeg geld is aan het begin van het spel. Wil je anders al je missies lopend doen tot je geld hebt voor een auto? :puh:

Ik doe gewoon beide, maar het meeste steel ik denk ik. Altijd als ik onderweg ben ergens naartoe, en ik zie een mooiere auto, steel ik doe. Dat zal ongetwijfeld nu weer zo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat er bij een missie wel uitleg gegeven wordt mbt het kopen van auto's en andere dingen. Misschien is het kopen van een auto wel een opdracht in een van de eerste Michael missies, who knows. Sowieso blijft het stelen van auto's in GTA (Grand Theft Auto, de naam zegt het al) een belangrijk punt in het spel, blijf je toch wel doen :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het voor mij beiden wordt. Het lijkt me sowieso wat om een eigen auto te hebben, maar het blijft natuurlijk Grand Theft Auto. Dus ik ben ook van plan auto's te gaan stelen. Wat ik wel hoop, is dat je in single player ook je auto kunt laten verzekeren, zoals in Grand Theft Auto Online. Daar heb ik nog niet echt iets duidelijks van vernomen, maar het lijkt me dat het wel gewoon mogelijk is. Je kunt immers auto's kopen en die kosten niet niks. Als je je auto dan kwijt zou zijn, dan zit je flink in de nesten en dat willen we niet, hé. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik grotendeels auto's en andere voertuigen ga kopen. Geeft mij een fijner gevoel omdat, als ik ze kwijt ben, ik ze gewoon terug kan kopen. En het lijkt meer op het echte leven, wat ik graag een beetje na speel in GTA. Natuurlijk steel ik wel een auto als ik er geen tot mijn beschikking heb. Dan ga ik niet naar mijn huis lopen omdat ik oh zo nodig een auto nodig heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje van alles. Ik weet natuurlijk niet of alle auto's te koop zijn, maar ik denk dat ik vooral oude Amerikanen zal gaan kopen zoals de Chevy El Camino en de Bel Air. Andere zooi zal ik waarschijnlijk gewoon gaan stelen omdat dat makkelijker is. Overigens hoop ik ook dat er naast gewoon auto dealers, ook occasion dealers zijn die de wat oudere auto's verkopen(wat ook handig is aan het begin, als je nog niet veel geld heb). Misschien een ingame GTA variant van autoscout24 ofzo? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt heel slecht in het heel houden van mijn bolide, dus waarschijnlijk komt het er in de praktijk op neer dat ik de ene na de andere auto jat op weg naar mijn bestemming. Een wagen kopen sluit ik niet uit, maar dan meer om mee te patsen voor de villa van Michael. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, je hebt 3 personages dus je kunt het een beetje spreiden. Met Michael zal ik voornamelijk auto's kopen, met Franklin heb ik al toegang tot een handvol voertuigen en Trevor heeft geen enkel idee van waarden, dus daarmee zal ik wel alles stelen. Niet tegenhoudend dat als ik een lekkere auto zie passeren dat ik die gewoon meeneem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt heel slecht in het heel houden van mijn bolide, dus waarschijnlijk komt het er in de praktijk op neer dat ik de ene na de andere auto jat op weg naar mijn bestemming. Een wagen kopen sluit ik niet uit, maar dan meer om mee te patsen voor de villa van Michael. :sigaar:

Je kan altijd nog een verzekering afsluiten op je nieuwe wagens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...