Jump to content

Auto's stelen, of kopen?


Dipsie8

Recommended Posts

Ik denk dat dat bij mij per personage gaat verschillen. Franklin de repoman zal misschien wel met een beetje korting een karretje kunnen regelen bij zijn Armeense collega, en Trevor de eerste de beste pick-up truck fixt bij het tankstation om deze zo snel mogelijk een huis binnen te rijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    3

  • Fedmas

    2

  • Dr.Oppai

    2

  • Dipsie8

    2

Ik denk dat ik voor zowel Michael, Franklin als Trevor in ieder geval 1 auto zal kopen, en dat blijft dan ook mijn auto gedurende het hele spel, of in ieder geval voor een lange periode. Het kan uiteraard voorkomen dat ik na een missie ergens eindig zonder mijn auto. In dat geval zal wel een auto jatten om naar het depot te rijden om mijn eigen auto op te halen en vervolgens naar huis te rijden. Ik vind het juist wel leuk om mijn eigen auto te hebben. Ik baalde er altijd van dat m'n auto verdwenen was nadat ik een missie had gestart in de meeste voorgaande GTA's..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gaat de toegevoegde waarde zijn aan een toffe gestolen auto tegenover een gekochte auto? Kan je niet gewoon een enorm dure auto stelen en die vervolgens in je garage zetten, waardoor hij automatisch jouw eigendom wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gaat de toegevoegde waarde zijn aan een toffe gestolen auto tegenover een gekochte auto? Kan je niet gewoon een enorm dure auto stelen en die vervolgens in je garage zetten, waardoor hij automatisch jouw eigendom wordt?

Wat ik zelf denk is als je een auto gestolen heb dat de politie daar naar op zoek gaat!

Dus wil jij normaal kunnen rond rijden zal je toch een eerlijke auto moeten kopen.

Wat je ook misschien kan doen evt naar de garage voor een X bedrag de kentekenplaten weg kan halen en nieuwe erop zetten.

Alleen vraag ik me dan af als dat kan hoeveel dat gaat kosten en/of het dan nog steeds nut heb als dat misschien veel minder kost dan een nieuwe auto kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Mezelf kenende zullen mijn garages vol staan van aangekochte en gemodificeerde auto's, maar zal ik er nooit mee rijden uit angst om ze te beschadigen en/of te verliezen. De meerderheid van de voertuigen waarin ik dus zal rijden zullen gestolen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja dat klopt. Bij SA heb ik ook wel eens een auto gemodificeerd, alleen rijd ik er nooit in omdat ik bang ben voor beschadigingen of dat hij gewoon spoorloos verdwijnt. Maar als je je auto weer bij een depot kunt ophalen, zal ik het wel aandurven om met mijn gemodificeerde auto naar m'n bestemmingen te rijden. Ik hoop dat je nieuwe kentekenplaten op je auto's kan zetten, net als bij Mafia II. Want denk je toch eens in, je rijdt met een rustig tempootje door de straten van Los Santos. Ineens zie je in de verte een Infernus rijden. Daar ben je al een tijdje naar opzoek. Je zal en MOET hem tot jouw beschikking hebben. Dan zou het toch geweldig zijn als je die kunt jatten en dan bij een mod shop een nieuwe kentekenplaat er op laten zetten. Die kun je vervolgens ook weer helemaal naar jouw stijl tunen en pimpen, en ta-da, je hebt je eigen Infernus voor niet al te duur! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat auto's stelen voor cash wel weer een zijmissie wordt. In dat geval zou ik er een heleboel gaan stelen om geld te verdienen. :D

Verder ligt het eraan hoe goed de uitwerking is van het "verlies je eigen auto niet"-systeem wat geïntroduceerd wordt. Als ik na een aantal missies erachter kom dat je je eigen auto steeds kwijt bent van de plek waar je 'm parkeerde en na iedere missie van de inpound moet gaan halen, denk ik dat ik om naar startpunten van missies te gaan toch echt gewoon weer niet met eigen getunede auto ga maar gewoon met de auto van de buurman. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal auto's kopen of stelen als ik weet hoe de personages echt zijn. Met Michael en Franklin zal ik waarschijnlijk een auto kopen. Maar misschien dan wel moeilijk vindbare auto's. Maar met Trevor. Die heeft, bij mij straks, geen eigen auto. Die pakt de eerste de beste wrak of luxe wagen dat er rond rijd en hij komt wel waar hij wezen moet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat auto's stelen voor cash wel weer een zijmissie wordt.

In ieder geval heb ik sinds de online gameplay trailer van een import/exportmissie gehoord. Dat is natuurlijk geen garantie voor een singleplayervariant, maar gezien de nauwe gelijkenis tussen online en singleplayer is er een goede kans dat dat er in zit :Y

Ikzelf zal waarschijnlijk de typische GTA-aanpak volgen: auto's stelen op je weg ergens naartoe totdat je er eindelijk bent, en daarnaast een garage bijhouden van luxe sport- en racewagens waar ik de rest van het spel toch niets meer aan doe dan alleen naar kijken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals bij iedereen, is het voor mij ook beide.

In de trailer zag je 2 Amerikaanse schoonheden, die mooie oude klassiekers.

Echt zo'n bak om door de stad heen te rijden om genoeg aandacht te trekken van de mensen.

Verder een paar snelle jagers zou ook niet verkeerd zijn, en ondertussen op de weg goed uit m'n doppen kijken voor wat er nog meer voor schoons op de weg rijdt, zodat die even "tijdelijk geleend" kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...