Jump to content

[EA] Actie! Dead space (en 3), Burnout paradise, crysis 2, mirrors edge, medal of honor, battlefield 3 en the sims 3


Sublime

Recommended Posts

Ik heb hier nog niets over het forum gezien en ik dacht dat jullie dit misschien wel leuk vinden. EA houd in samenwerking met HumbleBundle een actie waarbij de volgende games voor (op het moment 5 dollar) worden aangeboden:

- Dead Space 1 & 3

- Burnout paradise (exc alle DLCS!)

- Crysis 2 - maxium edition

- Mirrors edge

- Medal of Honor

- Battlefield 3

- The sims 3 + starter pack

Voor alle games (exclusief BF3/Sims en Dead space 3) zijn Steam keys beschikbaar, alle games zijn activeerbaar via Origin.

Je kan dus een hele set aan games krijgen voor maar 5 dollar, om te betalen moet je echter wel een creditcard / paypal hebben.

https://www.humblebundle.com/

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

8 games voor 5 euro, of 5 euro per game? (40 euro dus)

Nee, het is in principe vrije gift, en dit is altijd voor de gehele bundel.

Als je geen BF3/The sims wil kan je ook 1 dollar betalen en dan krijg je dus de hele bundel (minus BF3/The sims).

Link to comment
Delen op andere websites

Was hem al tegengekomen, super actie! Toevoeging: Je steunt ook nog eens het goede doel! Aangezien ik 80% van de spellen al heb, heb ik besloten het niet te doen, maar als je BF3, Crysis en de sims ( :sigaar: ) nog niet hebt, superdeal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de Humble Bundle. Je kunt betalen wat je wilt voor het eerste schap aan games, en als je meer dan het gemiddelde bedrag betaald krijg je extra games. Een deel (of in het geval van de EA bundle bijna alles) gaat naar goede doelen. ;) Je mag dus $1 dollar betalen, óf $100 dollar, óf een totaal ander bedrag, en je bepaald zelf hoeveel hiervan naar de developers gaat, hoeveel er naar het Humble Bundle team gaat en hoeveel er naar de goede doelen gestort wordt.

Ik heb wel vaker al enkele Humble Bundles gekocht. De Pewdiepie Humble Bundle die nu ook bezig is bezit ik ook, die bevat games als McPixel en Amnesia. Het is een perfecte manier om goedkoop leuke games te krijgen en tegelijkertijd goede doelen te steunen.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste struikelblok voor mij is dit we hier in huis niemand hebben die creditcard gebruikt, maar ik hoop dat mijn broer nog PayPal heeft en mij een plezier hiermee wil doen! :)

Er is eigenlijk één ding wat ik niet snap, er staat dat je voor elke key 1 dollar moet betalen, dat komt er dus op neer dat als je de hele bundel wilt dat je dan 8 dollar moet betalen, maar waarom staat hier dan 5 dollar?

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bundel (minus the sims en BF3 omdat ik die al had) gekocht voor 1 dollar, Ik weet niet waar jij dat leest?

Anyway, je kan zelf ook een paypal account aanmaken, en daar met ideal geld opzetten. Dat is een soort van omweg maar werkt best goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bundel (minus the sims en BF3 omdat ik die al had) gekocht voor 1 dollar, Ik weet niet waar jij dat leest?

Anyway, je kan zelf ook een paypal account aanmaken, en daar met ideal geld opzetten. Dat is een soort van omweg maar werkt best goed :puh:

Er staa onder Unlock on Origin: Unlock all the games on Origin and select games on Steam (All keys require 1 dollar minimum). Al denk ik dat ik het dan verkeerd begrepen heb.. (8x1=8 dollar) maar het is dus alles samen 5 dollar :puh: .. Ik ga dus wel een PayPal account aanmaken en daar dan geld opzetten. Bedankt voor de tip, Sublime!

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Er staa onder Unlock on Origin: Unlock all the games on Origin and select games on Steam (All keys require 1 dollar minimum). Al denk ik dat ik het dan verkeerd begrepen heb.. (8x1=8 dollar) maar het is dus alles samen 5 dollar :puh: .. Ik ga dus wel een PayPal account aanmaken en daar dan geld opzetten. Bedankt voor de tip, Sublime!

Je hebt minimaal $1 nodig om alle keys van de eerste groep te krijgen en minimaal het gemiddelde gedoneerde bedrag om de extra games te unlocken. Je betaald niet per spel, je betaald voor de hele bundel. (Vandaar de naam Humble Bundle.) Voor $1 in totaal heb je dus de eerste vijf spellen al. ;)

En een andere optie (iets wat ik heb gedaan) is door Paypal te verbinden met je bankrekening. Dit vereist geen credit card of iets dergelijks en het vereist niet dat je geld op je Paypal account hebt staan. Je koopt de bundel dan via Paypal en twee dagen later wordt het betaalde bedrag van je bankrekening afgeschreven.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...