Neji Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Het lukt mij niet! Als ik dat mov. bestandje opent met Imageready, dan komt er een schermpje, met te staan : Could not complete this operation. A plug-in system error has occurred. (error #1061250160) Kan iemand mij a.u.b. helpen ? Alvast bedankt. MvG Neji Reageren
Murder87 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Pf waar vind ik die .mov filmpjes :O ik vind nikd met google, weet ook niet onder wat ik moet zoeken Reageren
Mpp Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Pf waar vind ik die .mov filmpjes :O ik vind nikd met google, weet ook niet onder wat ik moet zoeken ja ik wil het ook heel graag proberen maar ze andwoorden niet Reageren
Mpp Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Nu wel Bewerkt: 25 februari 2006 door Mpp Reageren
TommieguN Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Über machtig mooie tutorial. Echt mooi. Ik hoop meer van dit soort duidelijke tutorials te krijgen. KUTGW. Oja een paar tips, betreft het maken van een filmpje dat niet met GTA te maken heeft: * Camtasia Studio ( Start het programma (met het groene logo ervoor)) (klik in het Welcome -Camtasia Studio op: Start a new project by recording the screen) (In het New Recording Wizard, kies bijvoorbeeld: Entire Screen, de naam doet al vermoeden) (In Recording Options, selecteer hoogstens Record Audio, als je je eigen stem er bij wilt hebben, uiteraard heb je een microfoon nodig, controleer de gegevens in het daarop volgende scherm) (Klik op Voltooien, laat het 'Disable display accelartion during capure NIET aangevinkt) Je bent klaar om op te nemen, Druk op F9 om op te nemen (en te pauzeren) en druk op F10 als je het wel genoeg vindt. Als dit gedaan is vraagt Camtasia of je het naar een deelbaar bestand wilt doen, doe dit door bijvoorbeeld op WMV of dergelijk te klikken. Dit was meteen een korte, maar krachtige introductie op opnemen voor videotutorials. De officiële site van Camtasia is hier. * Windows Movie Maker (2) Dit programma is gratis meegeleverd bij Service Pack 2 van Windows. Hier kan je verschillende filmpjes aan elkaar knopen. Ik heb nog niet met dit programma gewerkt, dus ik kan er niets over uitleggen. Ik hoop dat deze informatie een beetje nuttig was Bewerkt: 27 februari 2006 door TommieguN Reageren
Mpp Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 yeeeej dit is mijn resultaat ik heb dat overlay enz gedoe niet gedaan Reageren
Slimm Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Hijs mooi, maar zo'n 300 KB te groot.. Mensen met een slome verbinding kunnen dan niet meer normaal rondkijken, zou je zo vriendelijk willen zijn om hem te veranderen? Mooie tut BTW, mijn result zit in mijn sig Reageren
Slimm Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 iig, door Save Optimised As te doen, maar laatste keer, verander hem nu. Reageren
TubS Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 leuk om te zien dat deze tut nog steeds wordt gebruikt Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Huh bij mij zie ik die settings helemaal niet:S,Pm ff Reageren
Bezoory Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 waar kan ik filmpjes vinden drop er hier maar een ik kan alles gebruiken Reageren
King Room Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik dacht even een filmpje in me signature te zetten maar als ik dat gif bestandje opend komt dat beeldje er niet in te staan. Dat vindt ik dan wel raar!? Wie wil me graag helpen? MvG. King Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.