mrtuning Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb gta nu al een tijdje (met ale gewoone missie uitgespeelt) en ik vraag me af hoe je de achter klep open doet <_< of is dat ook niet waar <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Dat is jammer genoeg niet waar. Je hebt het waarschijnlijk gezien op een screen maar dat speelt zich waarschijnlijk af in een cutscene maar in het echt niet mogelijk. Bewerkt: 14 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 dat kan jammer genoeg in, dat is gewoon voor het filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 maar welk filmpje/missie is dat eigenlijk ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 dat is als je de garage in san fierro koopt geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 jah ik zag beweringen op een lijst staan dat je achterklep open kan en een screenshot , maar dat is dus niet waar als je hem echt open wilt hebben , dan ram je gewoon de klep open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 :o maar mijn vrienden zijden dat dat kon :o nou mooie vrienden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 als ze open konden, wat zou je er dan in willen leggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) als ze open konden, wat zou je er dan in willen leggen? mijn guns en het is ook geen cut scene Bewerkt: 15 juli 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 gewoon net zo lang slaan tot die deur eruit vliegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Hou je klep dicht zou ik zeggen.... Dit is een topic, klaar om gesloten te worden, dacht ik Je kunt GEEN achterklep openmaken.....dat kan gewoon in dit spel NIET......KLAAR. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Wil je mischien wat vriendelijker zijn? Zou je toch niet graag hebben als iemand dat zegt tegen jou. :huh: En trouwens om slotjes vragen mag ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 En trouwens, gebruik voortaan de Zoekfunctie. vooralleer je nog eens iets wil weten. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=9556&hl=koffer http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=9385&hl=koffer http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4560&hl= http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3480&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Wil je mischien wat vriendelijker zijn?Zou je toch niet graag hebben als iemand dat zegt tegen jou. :huh: En trouwens om slotjes vragen mag ook niet. Ik zit nog maar een paar dagen in dit forum te snuffelen, en je moest eens weten wat mensen als antwoord geven....echt waar ik ben nog lief en zoet wat dat betreft..... En mijn antwoord bevatte een woordgrapje....en dat mag niet??? Er wordt hier gevloekt en gescholden...en ik mag geen woordgrapje maken om het woord "klep"? Je hebt zeker net zoals ik, niks te doen? en ik vraag dit slot aan omdat het antwoord klaar en simpel is:....JE KUNT GEEN ACHTERKLEP OPENMAKEN VAN EEN AUTO... Wat zijn we met z'n allen toch dom en simpel hé? Bewerkt: 15 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.