Jump to content

huizen kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag mij af, als je een huis koopt in gta v online, heeft dan iedereen een eigen huis in die wereld? En kun je dan ook binnen kijken bij de huizen van een vreemde ofzo?

Geplaatst:

Zou wel heel interessant wezen als je echt je eigen huis zou kunnen kopen, en dat iedereen zijn eigen huis heeft.

Geplaatst:

Zou wel heel interessant wezen als je echt je eigen huis zou kunnen kopen, en dat iedereen zijn eigen huis heeft.

Ik denk niet dat dat mogelijk gaat zijn. Als er miljoenen mensen GTA V gaan spelen online... Zoveel huizen zijn er nooit, haha. Ben benieuwd hoe dit is opgelost.

Geplaatst:

er kunnen maar zestien mensen in 1 online game spelen, dus lijkt mij niet al te lastig om 16 personen in 1 game te stoppen die allen een ander huis bezitten. Rest nog wel het probleem dat wanneer vriend a hetzelfde huis heeft als vriend b en zij vervolgens samen een game willen spelen...

Geplaatst: (bewerkt)

Rest nog wel het probleem dat wanneer vriend a hetzelfde huis heeft als vriend b en zij vervolgens samen een game willen spelen...

Dat wordt er dus bedoelt. :puh: Ik ben benieuwd hoe ze dat hebben opgelost.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Ik heb zo'n vermoeden dat je met een groep mensen een bepaalde 'wereld' kunt maken, waaraan maximaal zestien mensen deel kunnen nemen. Zo kun je dus meedoen in verschillende 'werelden', waarin je verschillende huizen kunt bezitten. Op die manier loop je ook niet tegen het probleem aan dat je hetzelfde huis bezit.

Je kunt overigens bij elkaar op bezoek. Als je aanbelt, zou het zelfs mogelijk kunnen zijn dat de eigenaar van het huis je al ziet op z'n CCTV-camera (beveiligingscamera) en niet open zal doen :puh:

Geplaatst:

Het lijkt me stug dat je niet samen in dezelfde game kan wanneer je allebei hetzelfde huis hebt, ik verwacht wel dat Rockstar daar een creatieve oplossing voor heeft gevonden. Het is namelijk vrij reëel dat er een bepaald appartement binnen de leden van een RGSC-crew heel populair is, en dat de halve crew hetzelfde appartement aankoopt, dan zou je niet met je crewmaatjes in dezelfde game terechtkomen. :erm:

Breinbreker. Wellicht dat ze hiervoor 15 virtuele kopieën van ieder interieur hosten, waarbij de buitenwereld hetzelfde is, maar je wel allemaal je eigen appartement hebt. Of Rockstar Games laat je dan samenwonen. :7

ganghouse's zouden wel interessant zijn, dat je met je eigen crew een soort van appartement kan kopen waar je homie's een beetje rond kunnen hangen. en dat je een ganghouse van een andere crew ook kan aanvallen enzo.

Bewerkt: door zemnas

ik denk dat je een paar gebouwen heb en dat er daar virtuele huizen in gaan zitten wat jacky zij

Bewerkt: door dionkoffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...