zemnas Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 wat mij vooral opviel aan gta iv, dat veel voetgangers en politieagenten etc hetzelfde eruit zien, bijvoorbeeld als ik een paar politieagenten achter me aan heb dan is de kans groot dat er 2 personen hetzelfde eruit zagen, zou het zo wezen dat er echt oneindig veel soort mensen zijn, dat de kans dat je 2 dezelfde personen ziet binnen korte tijd heeel klein is, of is dat teveel werk voor rockstar, wat denken jullie? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik heb meermaals gelezen dat GTA V veel meer NPC's (non-player characters) bevat, waardoor de diversiteit ook een stuker uitgebreider moet zijn. Dus het is zeker mogelijk dat de kans op 'dubbele personages op één moment' dadelijk veel kleiner zal zijn. Reageren
zemnas Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Dat is zeker gunstig, ik hou van het realistische in gta, het liefst zo reakistisch mogelijk, zoals de politie in maffia 2, die vond ik echt goed.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Er zijn inderdaad meer verschillende personages. Of dit ook zo is bij politie-, ambulance- en brandweerpersoneel is voor mij nog onduidelijk. Zou natuurlijk wel een stuk leuker zijn. Dat er meer personages in de game zitten wil natuurlijk niet zeggen dat je niet meer dezelfde personages tegelijk ziet lopen, het zal ongetwijfeld nog wel voorkomen. Ik hoop ook dat het een stuk minder is dat voorheen. Reageren
Racemees Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik heb ergens gelezen dat r* heeft gezegd dat de npc's van Franklin al meer zijn dan alle npc's in san Andreas bij elkaar. Als dat echt waar is gaat dat ongeveer x3 (door de drie personages) en dan komen er ook nog alle andere npc's bij. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Reageren
Michael Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Lijkt me wel gaaf, dan word ik minder agressief tegen de politie. Wil natuurlijk niet een vrouw doodschieten als agent Reageren
Faex Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 (bewerkt) Er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Lijkt me wel gaaf, dan word ik minder agressief tegen de politie. Wil natuurlijk niet een vrouw doodschieten als agent Inderdaad, een pak is slaag veel beter ^^. Bewerkt: 20 augustus 2013 door Faex Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik hoop dat er ook meer brandweerlieden te zien zullen zijn. Zag ze in IV bijna nooit, alleen als ik ze zelf belde Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Inderdaad, een pak is slaag veel beter ^^. Daar moest ik toch even om lachen.. Het schijnt inderdaad dat de variatie veel groter is. MAF constateerde reeds op basis van screens en trailers dat de kleding van pedestrians ook veel correcter geplot zal worden op de locatie waar ze zich bevinden, dus de beach- en rollerbabes op de boulevard, Groves in Grove St. en suits in het zakelijke district. In IV was dit redelijk beperkt tot de toeristen in de stad, verder werd alles wat niet gerelateerd was gewoon ergens gespawned op random wijze. (en ow ja, bikers op Alderney ) Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar. De "gewone" pedestrians in IV vond ik trouwens al wel heel sterk gevariëerd, het waren inderdaad vooral de agenten waarbij je die dikkerd nogal vaak zag verschijnen, en soms x4. Reageren
Racemees Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat mij ook handig lijkt is dat alle hulpverleners ook een rijbewijs hebben. Ze konden echt niet rijden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Lijkt me wel gaaf, dan word ik minder agressief tegen de politie. Wil natuurlijk niet een vrouw doodschieten als agent Ik schiet ze toch wel dood, deed ik gisteren met tommie59 ook... Reageren
FoodForThought Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat mij ook handig lijkt is dat alle hulpverleners ook een rijbewijs hebben. Ze konden echt niet rijden De hulpverleners? Ik had eerder het gevoel dat in GTA IV de rijbewijzen te koop waren in de supermarkt. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 (bewerkt) er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Is dat bevestigd? Ik heb wat gegoogled maar ik weet nou niet of het betrouwbare bronnen zijn. Laten we hopen dat ze erin zitten. We zien het wel over een paar weken. Bewerkt: 24 augustus 2013 door IndoGuus Reageren
myron.b Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 (bewerkt) er zijn zelfs vrouwelijke agenten in Los Santos Is dat bevestigd? Ja, er is een artwork gemaakt van een vrouwlijke agent: Als ik lastig gevallen wordt door een vrouwelijke agent schiet ik die gewoon dood. Ik heb geen zin om opgepakt te worden en eventueel mijn wapens te verliezen. Maarja, nu kom ik weer gruwelijk over omdat ik vrouwelijke agenten ga doodschieten. Het is maar spel en geen real life game. Bewerkt: 24 augustus 2013 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.