ShootDaan Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Een vrouwelijke of mannelijke agent komt opzich op het zelfde neer, ga voor de een echt niets anders doen dan voor de ander. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Wat heeft het nou nut om voor een vrouwelijke agent minder agressief te zijn ? Ze willen allemaal maar 1 ding en dat is je aanhouden,dus schiet ze gewoon kapoet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Wat heeft het nou nut om voor een vrouwelijke agent minder agressief te zijn ? Ze willen allemaal maar 1 ding en dat is je aanhouden,dus schiet ze gewoon kapoet!! Idem. Mannelijk of vrouwelijk, gewoon kapot knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2013 (bewerkt) Doet me denken aan wat er van de week in het nieuws was: een jonge knaap uit Assen die een agente op de bil sloeg hij werd wel even aangehouden toen en er werd een passende straf voor m verzonnen Bewerkt: 27 augustus 2013 door Legenderion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Doet me denken aan wat er van de week in het nieuws was: een jonge knaap uit Assen die een agente op de bil sloeg hij werd wel even aangehouden toen en er werd een passende straf voor m verzonnen Hahah held.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Zou een vrouw eens bij een mannelijke agent moeten doen, zal er weinig straffen bij zijn. Enfin, wat meer variatie in de pedestrians, ik vond ze in IV al behoorlijk gevariëerd. MAF - Voorpret heeft voor ons al ontdekt dat de variatie een stuk groter zal zijn, en dat de locatie voor types pedestrians beter geplot worden, of thans uitgebreider dan in IV. Dat vind ik al weer een hele stap vooruit, dus ik verwacht niet dat ik wat dit betreft door Rockstar Games zal worden teleursgesteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Wat mij ook handig lijkt is dat alle hulpverleners ook een rijbewijs hebben. Ze konden echt niet rijden De hulpverleners? Ik had eerder het gevoel dat in GTA IV de rijbewijzen te koop waren in de supermarkt. Rockstar Games combineerde in GTA IV de omgeving van New York met de automobilisten uit Rusland, die kopen het rijbewijs ook zowat bij een pakje boter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.