unreal Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 het is misschien een rare vraag maar ik keek op gta san andreas Walkthrough en toen zag ik daar wapen met een ? erop en erstond bij [dildo gun] bestaat dat echt een [dildo gun] zojah ik ging dus kijke maar zag er helemaal niks staan wie heeft wel zun wapen en kan mij uitleggen waar ie lig wil het wel eens zien hoe dat eruit ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 nee, het is gewoon een dildo, je kan hem vinden in het politiebureau in de doesjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Je weet wel wat een dildo is? Dan snap je het nl. wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 bij welek politiebureau dan en is er ook in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) natuurlijk weet ik dat een dildo is een soort (penis) p.s:ben niet achterlijk Bewerkt: 14 juli 2005 door gtawilco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 bij welek politiebureau dan en is er ook in las venturas die in los santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ow bedankt ga wel ff kijke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Er ligt ook een vibrator, ergens linksboven de map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Er ligt ook een vibrator, ergens linksboven de map. HEB JE ER EEN FOTO VAN MAAK FF EEN SCREEN ERVAN OKE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 je hebt ook een kettingzaag met dildo eraan....kijk maar in de sexshop in las venturas :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 maar die kun je niet oppakken toch :huh: die dildo en die andere kun je gewoon oppakken en mensen mee neer slaan (of andere dingen natuurlijk :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 als je je GIMP suit aantrekt komen er allemaal hoertjes naar je toe en als je die neerschiet kun je hun dildo(vibo) afpakken er zijn een hoop verschillende maten en kleuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Er ligt ook een vibrator, ergens linksboven de map. HEB JE ER EEN FOTO VAN MAAK FF EEN SCREEN ERVAN OKE Nee (heb hem op Ps2), maar ik kan je de exate plaats geven: Namelijk klikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 natuurlijk weet ik dat een dildo is een soort (penis) p.s:ben niet achterlijk Kom op mensen gaan we elkaar nou een beetje duidelijk maken wat een dildo is Ik vind dit eigenlijk gewoon verspillerij van een topic. Van mij kan hier een slotje op maar ik weet niet of ik dat wel mag doen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Nee, dat mag niet. Staat uitgelegd in de regels: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2309. Maar iedereen maakt een fout,probeer het niet meer te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.