bolie Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 http://www.gamescom-cologne.com/en/gamescom/ausstellersuche/suche/suche.php?stichwort=rockstar Volgens bovenstaande site is Rockstar er ook bij aanwezig. Misschien is het mogelijk dat wij nieuwe info krijgen vanuit deze evenement. Gaat iemand van deze site hierna toe. Reageren
Michael Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 (bewerkt) Er is hier al een Gamescom 2013 topic gemaakt door @Kai-ShockWave. Ik ga er zelf niet heen, zou het wel graag willen. Ik denk dat hun meer informatie geven over Agent, maar dat horen we dan wel Bewerkt: 20 augustus 2013 door Extreem Reageren
thebig Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Ik kan me vergissen, maar meestal wordt Rockstar op die grote evenementen aangekondigd en blijkt het uiteindelijk toch 'maar' Take Two te zijn of niets. Al zie ik er wel een kans in, zo dicht tegen de release. Reageren
bolie Geplaatst: 20 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 (bewerkt) Oke, sorry, Dan close dit topic. Bewerkt: 20 augustus 2013 door bolie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.