Jump to content

Zal CJ een terugkeer maken?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Denken jullie dat een verbeterde CJ zijn terugkeer maken in GTA V? Niet als opdrachtgever, maar dat ie gewoon over straat loopt en voorbijkomt en gewoon een paar worden zegt. Misschien is ie wel de vader van Franklin :7 Of als een RandomPerson

Wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Als CJ ooit terug zal komen denk ik sowieso niet als Random Person die op straat loopt. Hij is lid van The Grove Street Families, dus automatisch een opdrachtgever, in de jaren van 1992 t/m 2013 zal je misschien denk ik wel een oudere CJ zien met een baard. Maar niemand weet of hij terug keert.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrijwel uitgesloten dat personages uit het GTA III-era terug zullen keren. Dit was ergens tussen de eerste twee trailers dacht ik al bekendgemaakt. Het GTA III-era was ongelooflijk cartoony, en dat was ongeveer de reden voor Rockstar om de personages uit dat era niet terug te laten keren.

Bovendien was gezegd dat alleen personages die bijrollen vervulden, een terugkeer konden maken. Hoofdpersonages hoef je dus ook eigenlijk niet te verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt wat Timothy zegt, was al even geleden bevestigd dat niemand uit het GTA III-era zijn terugkeer zal maken. Jammer! :(

"Update: On April 4th, 2012 Christopher Bellard (Young MayLay) who voiced CJ confirmed that he is not involved with Grand Theft Auto 5 via twitter. "

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou cj al wel een oud mannetje zijn aks hij terug zou keren

Jonger dan Michael. CJ zou maar ±42 jaar oud zijn.

Maar ga je CJ zien? Nee, redenen gegeven door .Timothy. Gaan er verwijzingen zijn naar CJ? Bijvoorbeeld via Franklin en Grove Street (of zoals in IV)? Zeer waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat CJ terug komt. Want er was dacht ik iets van graffiti of iets in een krant waar in stond RIP CJ. Ik kan het alleen niet meer terug vinden.

Wat ik wel geloof, is dat er over CJ gepraat gaat worden. Hij heeft immers Grove Street weer groot gemaakt. Ik geloof dat er meer over CJ bekend wordt over hoe hij aan zijn einde is gekomen, als hij dood is tenminste. Maar ik geloof zeker dat we iets over hem gaan horen.

UPDATE: Ahah, iets gevonden.

RIP_graffiti_(GTA4).png

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Was het zelfs ook al niet bevestigd dat het Grove Street plein niet terug te vinden was in het Los Santos van GTA V?

Bevestigd, nee. Speculaties, ja. Vooral vanwege deze screen:

bg.jpg

Dat is de achtergrond van deze pagina op de website van GTA V.

Voor de rest sluit ik me uiteraard aan op de rest: dat is immers de waarheid. CJ zal, net als ieder personage uit de GTA III-era, niet terugkeren in GTA V. Wel verwacht ik uiteraard genoeg references naar CJ, de Johnson familie en Grove Street, waarvan bovenstaand plaatje duidelijk een voorbeeld van is. Het is absoluut geen toeval dat Rockstar juist die straat, die ongelooflijk op Grove Street lijkt, heeft gebruikt als achtergrond, waar nota bene twee gangleden, gehuld in bekende kleuren, voor staan. Wellicht ís het daadwerkelijk Grove Street (wat overigens niet veel goeds zou betekenen, aangezien ik paars geklede gangleden zie staan :puh:), maar het kan ook gewoon een random straat uit de ghetto's van LS zijn: aangezien LS erg groot wordt zou het best kunnen dat er meer van zulk soort straten bestaan. Ik vermoed in ieder geval dat we genoeg bekende plaatsen of andere easter eggs tegen zullen komen die verwijzen naar Grove Street, Ballas, CJ, Tenpenny, Sweet, noem maar op.

RIP_graffiti_(GTA4).png

Dat is volgens mij een teken dat de (hoofd)personages uit de III-era (ik zie Carl, Tommy en Claude staan) een symbolische dood hebben gestorven. Dat was te vinden op de muren van appartementgebouwen in IV, nietwaar? Van kranten waar CJ found dead of iets dergelijks op zou staan heb ik ook één en ander gehoord, maar daar weet ik verder niet veel van.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

bg.jpg

Als dit inderdaad Grove Street is, dan zou het best kunnen dat de ballas dit stuk 'turf' controleren (zoals aangegeven door Foreigner). Er lijkt me ook aardig wat gerenoveerd, in dat geval. De garage staat er nog, maar 'Mom's house' is duidelijk met de grond gelijk gemaakt. Er doet ook nog een andere screen de ronde, trouwens! Die is genomen vanuit de lucht boven het (veronderstelde) huis van Sweet. Alleen vind ik die niet

RIP_graffiti_(GTA4).png

Ter info: ook Toni en Vic zie ik staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...