GTAfame Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Het was al langer duidelijk dat we eenjointje kunnen gaan roken. Maar nu is ook de mogelijkheid om cocaïne te gaan gebruiken, en naar de hoeren te gaan! Wat ik me hier vooral bij voorstel is eerst even een jointje roken en dan lekker naar de hoeren haha.. Maar hoe zou dat zijn denken jullie zullen er een aantal straten zijn met ramen voor de hoeren,wat natuurlijk wel het leukst is! Wat vinden jullie van het nieuws? http://www.gamersnet.nl/nieuws/201308/bezoek_hoeren_rook_wiet_en_vloek_als_een_bootwerker_in_grand_theft_auto_5/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl Reageren
WilsKracht Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 veel kon al in vorige delen de rest is wel een leuke toevoeging Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Niet nodig vind ik. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Straten met ramen kennen ze niet in de VS.. Daar blijft het bij hoekhoererij, clubs en op bestelling. Enfin, ik denk dat het gelijk is aan het dronken worden in IV. Een leuke afwisseling in de gameplay die ik heel af en toe zal doen, daar blijft het bij. Reageren
GTAfame Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Het zou wel ongelofelijk kicken zijn als je hoeren nu kon bestellen voor bij je thuis,hotel of plek naar keuze! Bestellen kan je dan via je telefoon dat je even belt of via internet Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Dat is eens leuk voor een paar keer te doen. Weeral een paar kleine details die het spel in dit geval voor velen zullen doen opfleuren . Reageren
Michael Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Het lijkt me wel geinig, maar ik durf straks niet meer mijn broertje GTA V te laten spelen Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Als Rockstar het echt zo realistisch wil maken en zowat heel Los Angeles wilt overnemen in het spel, moeten de hoeren er absoluut bij. Er zijn er genoeg, haha. Het zal ongetwijfeld een mogelijk zijn om naar de hoeren toe te kunnen, aangezien dat in de laatste GTA's steeds het geval was. Het was sinds GTA Vice City sowieso al mogelijk (daarovoor weet ik niet). Daarnaast lijkt het me ook wel mooi dat er stevige drugs in het spel zit, om mee te kunnen handelen enz. Ben benieuwd wat ze daarmee doen. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Als Rockstar het echt zo realistisch wil maken en zowat heel Los Angeles wilt overnemen in het spel, moeten de hoeren er absoluut bij. Er zijn er genoeg, haha. Het zal ongetwijfeld een mogelijk zijn om naar de hoeren toe te kunnen, aangezien dat in de laatste GTA's steeds het geval was. Het was sinds GTA Vice City sowieso al mogelijk (daarovoor weet ik niet). Daarnaast lijkt het me ook wel mooi dat er stevige drugs in het spel zit, om mee te kunnen handelen enz. Ben benieuwd wat ze daarmee doen. Ik hoopt dat er een soort systeem voor de drugs komt als in Chinatown wars maar dan nog meer uitgebried. En dat je zelf planten kan kweken ofzo? Reageren
myron.b Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Bepaalde wijken waar hoeren zitten met rood licht enzo zou ik wel leuk vinden, maar ik ga er denk ik geen gebruik van maken. Het roken van een jointje lijkt mij wel leuk in GTA V maar niet dat ik dat honderd keer ga doen in het spel. Kortom, het zou een leuke toevoeging zijn voor in het spel maar ik ga er waarschijnlijk amper gebruik van maken. Reageren
Legenderion Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 (bewerkt) Straten met ramen kennen ze niet in de VS.. Dat je zoiets niet weet inderdaad :') Bepaalde wijken waar hoeren zitten met rood licht enzo zou ik wel leuk vinden, maar ik ga er denk ik geen gebruik van maken. Dat zeggen ze allemaal! Bewerkt: 22 augustus 2013 door Legenderion Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik vind het bij GTA passen. Ik denk dat Rockstar er wel goed over na gaat denken hoe ze het gaan brengen, daar ben ik wel benieuwd naar. Overigens vind ik de drugs werkelijk consumeren een beetje te veel van het goede. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.