Jump to content

Drugs en hoeren?!


GTAfame

Recommended Posts

Het was al langer duidelijk dat we eenjointje kunnen gaan roken.

Maar nu is ook de mogelijkheid om cocaïne te gaan gebruiken, en naar de hoeren te gaan!

Wat ik me hier vooral bij voorstel is eerst even een jointje roken en dan lekker naar de hoeren haha..

Maar hoe zou dat zijn denken jullie zullen er een aantal straten zijn met ramen voor de hoeren,wat natuurlijk wel het leukst is!

Wat vinden jullie van het nieuws?

http://www.gamersnet.nl/nieuws/201308/bezoek_hoeren_rook_wiet_en_vloek_als_een_bootwerker_in_grand_theft_auto_5/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Straten met ramen kennen ze niet in de VS.. :7 Daar blijft het bij hoekhoererij, clubs en op bestelling.

Enfin, ik denk dat het gelijk is aan het dronken worden in IV. Een leuke afwisseling in de gameplay die ik heel af en toe zal doen, daar blijft het bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Rockstar het echt zo realistisch wil maken en zowat heel Los Angeles wilt overnemen in het spel, moeten de hoeren er absoluut bij. Er zijn er genoeg, haha. Het zal ongetwijfeld een mogelijk zijn om naar de hoeren toe te kunnen, aangezien dat in de laatste GTA's steeds het geval was. Het was sinds GTA Vice City sowieso al mogelijk (daarovoor weet ik niet).

Daarnaast lijkt het me ook wel mooi dat er stevige drugs in het spel zit, om mee te kunnen handelen enz. Ben benieuwd wat ze daarmee doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Rockstar het echt zo realistisch wil maken en zowat heel Los Angeles wilt overnemen in het spel, moeten de hoeren er absoluut bij. Er zijn er genoeg, haha. Het zal ongetwijfeld een mogelijk zijn om naar de hoeren toe te kunnen, aangezien dat in de laatste GTA's steeds het geval was. Het was sinds GTA Vice City sowieso al mogelijk (daarovoor weet ik niet).

Daarnaast lijkt het me ook wel mooi dat er stevige drugs in het spel zit, om mee te kunnen handelen enz. Ben benieuwd wat ze daarmee doen.

Ik hoopt dat er een soort systeem voor de drugs komt als in Chinatown wars maar dan nog meer uitgebried. En dat je zelf planten kan kweken ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Bepaalde wijken waar hoeren zitten met rood licht enzo zou ik wel leuk vinden, maar ik ga er denk ik geen gebruik van maken.

Het roken van een jointje lijkt mij wel leuk in GTA V maar niet dat ik dat honderd keer ga doen in het spel.

Kortom, het zou een leuke toevoeging zijn voor in het spel maar ik ga er waarschijnlijk amper gebruik van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Straten met ramen kennen ze niet in de VS.. emo.gif

Dat je zoiets niet weet inderdaad :')

Bepaalde wijken waar hoeren zitten met rood licht enzo zou ik wel leuk vinden, maar ik ga er denk ik geen gebruik van maken.

Dat zeggen ze allemaal! Bewerkt: door Legenderion
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...