Jump to content

GTA V Digital Edition Pre-order PSN Gestart!


Ezra24rct3

Recommended Posts

Vandaag is de online pre-order van GTA V gestart op het PSN

Dit is alleen nog maar in Noord-Amerika en Latijns-Amerika! Deze vrijdag ook in Europa!

Officiële bericht van R* met daarin een rede voor dat dit niet voor de XboX komt;

For those asking about digital pre-orders on Xbox LIVE, the Xbox 360 Games on Demand service does not offer the ability to pre-order games or make them available on launch day. That being said, we will be making GTAV available via Games on Demand as soon as it's technically feasible and permitted by Microsoft.

PS3 fans in Europe will be able to pre-order digitally starting this Friday.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch liever een fysieke game dan iets wat op mijn PS3 staat.

Inderdaad, als mijn PlayStation is een keer crasht, of als ik is wil gamen met vrienden moet je dan eerst je hele PS3 meenemen. Niks voor mij, liever een lekkere doosje met wat artwork erop dan zo'n eenzame download die waarschijnlijk veertien uur duurt :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Veertien uur? Nou dan ga ik toch liever naar de stad en wacht ik wel die 40 minuten op de bus terug. :puh:

Ik had dat in ieder geval wel met Mafia II dat ik hem wel kon kopen maar niet erop kreeg :duh:

Ze moeten eigenlijk de game op PS store gratis maken voor mensen die de originele disk hebben gekocht. Stel je voor dat de disk kapot is, kun je hem nog altijd gratis downloaden.

Het is mooi dat ze het ook beschikbaar stellen om te pre-orderen. Maar dat is slechts een optie, ik denk niet dat hun uitgebreid dat gaan uitbouwen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet erg van het downloaden, haal altijd al mijn games in de winkel. Vind het leuk om naar de kast te lopen en dan een grote verzameling games te zien en er iets uit te pakken i.p.v. het op mijn ps3 te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...