bolie Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Mocht iemand geïnteresseerd zijn in nog een PS 3 systeem met GTA V. Ze zijn er nu. Bol.com is de eerste >>> Door Jesperkaj: Titel wat verduidelijkt en topic verplaatst naar V: General. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik ga geen bundel kopen . Ik heb mijn PS3 liever meteen en daarnaast een pre-order van gta v . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Hmm, beetje zonde van m'n geld, aangezien ik al een PS3 heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Is het nog wel zo voordelig om nu nog een PS3 te kopen terwijl de PS4 er zo snel aankomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Is het nog wel zo voordelig om nu nog een PS3 te kopen terwijl de PS4 er zo snel aankomt? Gezien de prijs wat je betaald zou ik wachten op een PS4. Echter weet niemand wanneer GTA naar de PS 4 komt. Als ik jouw was zou ik wachten en later nog geld bij leggen voor een PS 4 en dan hopen op een reactie van R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Duur, aangezien je nu bij de Mediamarkt voor 240 een PS3 hebt (500gb) met Grand Turismo en Uncharted. Zelfs met GTA V er los bij kopen ben je nog goedkoper uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb gelukkig al een ps3 en GTAV gepreordered. Vind de laatste generatie ps3 ook niet zo mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Is het nog wel zo voordelig om nu nog een PS3 te kopen terwijl de PS4 er zo snel aankomt? Dat ligt aan je motieven. Als je nu GTA V wilt spelen, heb je geen andere keus dan een PS3. Maar het prijsverschil valt verschrikkelijk mee (250 vs 400), dus opzich is het niet verkeerd om even te wachten, want de PS4 komt al op 29 November. Het enige probleem is dan, omdat hij niet backward compatible is, dat je nog tot 2014 moet wachten totdat er een digitale PS3 versie van verschijnt, voor de PS4 wel te verstaan. En als ik zo een paar topics hierover lees, is elke seconde te lang dat er een aantal zouden moeten wachten op dat nieuwe deeltje. Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar als je overweegt die smak geld uit te geven is langer wachten een beetje overbodig dunkt me. De PS3 gaat nog wel een paar jaar mee, er zijn er zoveel van verkocht dat ze echt niet opeens stoppen met games maken ervoor. Fifa 14 was ook de laatste game die gereleased werd op de PS2, een console uit 2000, dus al 13 jaar oud. De PS3 kwam in 2006 uit, dus die heeft nog wel even te gaan. En er komen ook nog steeds hele leuke spelletjes voor uit, dus het lijkt mij geen verkeerde aanschaf. Zeker niet als je er vanuit gaat dat je GTA V een uurtje of.. 400 gaat spelen. Dan betaal je zometeen een euro of anderhalf per uur gamen als je geen andere spelletjes haalt. Verzin maar is wat leuks wat minder geld kost en niet buiten op straat met een bal is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik ben aan het wachten op de deal van Sony en Rockstar, als de prijs net zo hoog als bij Bol.com is, dan kan ik ze denk ik beter apart kopen. Wat houdt dat PSN plus 30 dagen voucher precies in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Een try van de PSPLUS. Hier mee kan je games gratis downloaden en die spelen gedurende je abbo van het PSPLUS loopt. Ook krijg je korting voor DLC en games, deze korting hoef je dan weer niet later te betalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Een try van de PSPLUS. Hier mee kan je games gratis downloaden en die spelen gedurende je abbo van het PSPLUS loopt. Ook krijg je korting voor DLC en games, deze korting hoef je dan weer niet later te betalen Dank voor de snelle reactie! Denk je dat de deal van Sony en Rockstar goedkoper uitvalt? Of wat raden jullie mij aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2013 Coolblue biedt deze bundel goedkoper en volgens mij ook al langer aan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.