Jump to content

GTA V + PS3 samen aangeboden

bolie

Recommended Posts

Is het nog wel zo voordelig om nu nog een PS3 te kopen terwijl de PS4 er zo snel aankomt?

Gezien de prijs wat je betaald zou ik wachten op een PS4. Echter weet niemand wanneer GTA naar de PS 4 komt. Als ik jouw was zou ik wachten en later nog geld bij leggen voor een PS 4 en dan hopen op een reactie van R*

Delen op andere websites

Is het nog wel zo voordelig om nu nog een PS3 te kopen terwijl de PS4 er zo snel aankomt?

Dat ligt aan je motieven. Als je nu GTA V wilt spelen, heb je geen andere keus dan een PS3. Maar het prijsverschil valt verschrikkelijk mee (250 vs 400), dus opzich is het niet verkeerd om even te wachten, want de PS4 komt al op 29 November. Het enige probleem is dan, omdat hij niet backward compatible is, dat je nog tot 2014 moet wachten totdat er een digitale PS3 versie van verschijnt, voor de PS4 wel te verstaan.

En als ik zo een paar topics hierover lees, is elke seconde te lang dat er een aantal zouden moeten wachten op dat nieuwe deeltje. Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar als je overweegt die smak geld uit te geven is langer wachten een beetje overbodig dunkt me.

De PS3 gaat nog wel een paar jaar mee, er zijn er zoveel van verkocht dat ze echt niet opeens stoppen met games maken ervoor. Fifa 14 was ook de laatste game die gereleased werd op de PS2, een console uit 2000, dus al 13 jaar oud. De PS3 kwam in 2006 uit, dus die heeft nog wel even te gaan. En er komen ook nog steeds hele leuke spelletjes voor uit, dus het lijkt mij geen verkeerde aanschaf. Zeker niet als je er vanuit gaat dat je GTA V een uurtje of.. 400 gaat spelen. Dan betaal je zometeen een euro of anderhalf per uur gamen als je geen andere spelletjes haalt. Verzin maar is wat leuks wat minder geld kost en niet buiten op straat met een bal is.

Delen op andere websites

Een try van de PSPLUS. Hier mee kan je games gratis downloaden en die spelen gedurende je abbo van het PSPLUS loopt. Ook krijg je korting voor DLC en games, deze korting hoef je dan weer niet later te betalen

Dank voor de snelle reactie! Denk je dat de deal van Sony en Rockstar goedkoper uitvalt? Of wat raden jullie mij aan?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...