Volgers 0 GTAV-website update! Door Jesperkaj, 23 augustus 2013 Bericht rapporteren De website van GTA V heeft een nieuwe update ondergaan. Zo zijn er acht nieuwe screenshots te bewonderen en heeft Rockstar ook de Art & Downloads sectie een update gegeven, met o.a. afbeeldingen van de murals uit Los Angeles en New York. Ook zijn er drie nieuwe activiteiten toegevoegd aan de Los Santos & Blaine County Visitors' Travelogue: Exclusive Country Clubs, Local Artisans en Serenity & Wellness. Bron: http://www.rockstarg...l-artisans.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hultates Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Lol , die Serenity & Wellness pagina ! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gortig Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 niCe Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Rockstar Games heeft weer erg zijn best gedaan! De onderstaande screens in de Spoiler vind ik erg leuk Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 A New Dawn Thanks to equality laws passed recently, the LS Country Club has announced the admittance of two carefully selected women. Of course all are welcome to enroll for membership, though the selection criteria are kept confidential for legal reasons. :7 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Die onderwerpen zijn alle drie geniaal uitgewerkt. Ik krijg steeds meer zin in GTA V en zo moet het! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 De yoga pagina en die golf pagina zijn wel erg lijp . Ik ben blij om zoveel nieuwe screens te zien, en wat mij opvalt is dat hier mogelijk een collectible in het water ligt: Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Soccer98 Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Die screen van die wijngaarden is prachtig Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
superkoekje Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 groots! Ik kan niet wachten tot ik een trekker in mijn garage heb staan! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grotti Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Leuke VIP customer wall of shame in de tattooshop Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Kan niet wachten om mijn terreinwagen te pakken en om over die golfbanen heen te raggen, just to piss off the rich people.. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 wat is die humor toch weer geweldig! Lovin'it! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 23 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 augustus 2013 Agghhj die screens deze spel wordt echt huge !!! Lekker cruisen met een vliegtuig last 25 days ? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 this is asking for Party Shots Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 Haha, wat een geweldige screens. Nieuwe invulling van het "hole in one", +1 Rockstar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De website van GTA V heeft een nieuwe update ondergaan. Zo zijn er acht nieuwe screenshots te bewonderen en heeft Rockstar ook de Art & Downloads sectie een update gegeven, met o.a. afbeeldingen van de murals uit Los Angeles en New York.
Ook zijn er drie nieuwe activiteiten toegevoegd aan de Los Santos & Blaine County Visitors' Travelogue: Exclusive Country Clubs, Local Artisans en Serenity & Wellness.
Bron: http://www.rockstarg...l-artisans.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites