Volgers 0 GTAV-website update! Door Jesperkaj, 23 augustus 2013 Bericht rapporteren De website van GTA V heeft een nieuwe update ondergaan. Zo zijn er acht nieuwe screenshots te bewonderen en heeft Rockstar ook de Art & Downloads sectie een update gegeven, met o.a. afbeeldingen van de murals uit Los Angeles en New York. Ook zijn er drie nieuwe activiteiten toegevoegd aan de Los Santos & Blaine County Visitors' Travelogue: Exclusive Country Clubs, Local Artisans en Serenity & Wellness. Bron: http://www.rockstarg...l-artisans.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 De screens zijn weer fantastisch, vooral die van de wijngaarden of Los Santos River. En de verdere website update... Briljant! Die poses bij Serenity & Wellness... Waar ik ook vooral om moest lachen was het volgende stukje: Any self respecting resident has ink in their skin and metal in their face. Visit one of our local tattoo parlors like Ink Inc or Blazing Tattoo and let one of the talented and highly-trained artists help you make a decision that will last forever. Erg leuk, deze website, ik kijk uit naar de onthulling van de rest van de activiteiten: er zijn er nog 7. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 (bewerkt) Die bankjes zijn denk ik collectables, want er stond op een bankje 'Vagos' en eerder in een trailer stond er op een bankje 'Ballas'. Bewerkt: 24 augustus 2013 door Nyltje Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
olivierboel Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 nu kan ik zeker niet mee wachten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 augustus 2013 Briljant bedacht weer. Het verbaast me elke keer weer waar ze mee komen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De website van GTA V heeft een nieuwe update ondergaan. Zo zijn er acht nieuwe screenshots te bewonderen en heeft Rockstar ook de Art & Downloads sectie een update gegeven, met o.a. afbeeldingen van de murals uit Los Angeles en New York.
Ook zijn er drie nieuwe activiteiten toegevoegd aan de Los Santos & Blaine County Visitors' Travelogue: Exclusive Country Clubs, Local Artisans en Serenity & Wellness.
Bron: http://www.rockstarg...l-artisans.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites