Jump to content

Necrofilie ?


Mrkwark

Recommended Posts

In spoiler gedaan omdat het scheldwoorden kan bevatten van Wikipedia.

Necrofilie, Grieks: νεκρος lijk of dode, is een seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een lijk. De term zou afkomstig zijn uit het werk van Krafft-Ebing genoemd Psychopathia Sexualis. Necrofilie is in de meeste landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.

Serrieus? Ik had niet verwacht dat Rockstar Games zo ver gaat met Grand Theft Auto. Het is ook niets voor niets een spel dat ook voor oudere mensen zijn. Maar ik vind het best wel goor om te denken dat een van de personages seks wilt hebben met een lijk? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

"Within the game, TV programs and radio ads contain instances of mature humor: myriad sex jokes; depictions of raw sewage and feces on a worker’s body; a brief instance of necrophilia (no nudity is depicted)."

Ik ga er dan ook van uit dat het 'slechts' in een radiospotje voorbij zal komen, of op tv zonder dat er iets te zien is van de daad zelf. Niets aan het handje dus volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft in het verleden zowat alle thema's aangehaald, dus in necrofilie zie ik geen graten. Als Trevor gewoon al zegt: 'Ik doe aan necrofilie.' dan is het ook al "aan bod gekomen". Ik ben dus niet verbaasd van dit nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er dan ook van uit dat het 'slechts' in een radiospotje voorbij zal komen, of op tv zonder dat er iets te zien is van de daad zelf. Niets aan het handje dus volgens mij.

Ik hoop dat maar, heb geen zin om mijn broertje te weigeren om Grand Theft Auto te spelen. Of dat ik dat gedeelte moet weigeren voor hem. Ik wil niet dat hij allemaal rare dingen gaat leren van een videogame.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eddie Low was een kanibaal, dat wist ik, maar ook een necrofiel? Had geen idee.

Ik denk dat Nandro's analyse de correcte is, wat necrofiele grapjes hier en daar zijn zeker amusant (alsof het nog niet eens is gedaan), maar echte necrofilie weergeven? Dat zal hem niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Was Donald Love ook geen kanibaal en/of nerofiel?

Anyway, ik zou het niet erg vinden als er zo iets in voor komt, of een verwijzing naar gemaakt word of verteld. Maar hoop niet dat we had dan ook moeten aanzien, dat gaat mij dan weer net iets te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

In Red Dead Redemption kregen we personage Seth voorgeschoteld, een vreemde snuiter die van alles met lijken deed. Paste overigens prima in die setting, in V kan ik het me niet voorstellen. Ik denk het zelfde als Nandro, dat het beperkt blijft tot een spotje o.i.d. zoals de tekst al aangeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Erm.. Ik kan je niet helemaal volgen. :7 Ik neem toch aan dat het enorm grote ziekelijke onderscheid tussen fysiek contact met een levende en het repelen op een lijk wel inziet? :7 Uiteraard heb je, als je het plat vertaalt naar een fictieve gamewereld wel een punt, als je het zo bedoelt dan snap ik je. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...