Jump to content

De maan in GTA V


GTAfame

Recommended Posts

Op de site van rookster zijn weer leuke nieuwtjes en mooie screens geplaatst!

Op 1 van de nieuwe screens is een halve maan te zien..

Zouden we dus ook de maancyclus te zien krijgen in gta?

Het zal wel een mooie detail zijn..

Wat ik me dan ook kan Bedenken (is misschien een beetje raar) maar zouden we niet ook dagen weken maanden en alles hebben in gta v?

Dat daarom die 83 dagen ook in beeld stond!

Dan moeten we als we een Heist gaan doen, dat we maar 5 dagen hebben om ons voortebereiden!

post-137065-0-41353600-1377270030.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De screen is inderdaad erg mooi ja, die maan maakt het helemaal af. Wat jij echter zegt is iets wat er al wel eerder was. In GTA: San Andreas waren er al dagen (zo moest je bijv een paar dagen wachten tot het vrijdag was voor een missie of een race) en ook in GTA IV waren dagen al aanwezig. Het is dus niet zo vreemd als er nu in V weer weekdagen terugkomen. Wat wél nieuw zou zijn (volgens mij) is een ware kalender.

Overigens stond die 83 dagen onderaan bij de personage-selectie voor het aantal dagen tot de release van GTA Online. De multiplayer was dus nog voor 83 dagen niet beschikbaar op het moment dat Rockstar dat beeld voor de trailer maakte. Ná 1 oktober is dat getal dus waarschijnlijk weg aangezien het simpelweg aftelt tot die dag..

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt inderdaad gelijk dat er verschillende maanstanden zijn. Als je kijkt naar de trailer van Trevor, de derde losse trailer van de derde set trailers (vaag haha) dan zie je als eerste shot een beeld waarin Trevor tegen de maan jankt als een wolf. Echter is dat een volle maan, dus dan klopt het dat er verschil is!

Link to comment
Delen op andere websites

Detail, detail, detail en tien details. :) Dát is waarom er niet elk jaar een nieuwe GTA op de plank ligt, en dát is waarom ik zo gek ben van de serie en zo gek ben van Rockstar Games. :tu:

Hij is inderdaad lekker vol gezien en ook niet. Het duidt op een kloppende kalender.. Zou dat een voorbode zijn van ook een kloppende seizoenen cyclus, waar iedereen in voorgaande delen al zo op hoopte? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...