Davedavy Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik denk dat iedereen nu iets té hoge verwachtingen heeft.. Reageren
Legenderion Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Rockstar heeft ideeën uit SA-MP gehaald? Started by Entiendo, 23 Aug 2013 Ik ben bang dat GTA V het NET niet is! Started by Entiendo, 23 Aug 2013 Wat probeer je nou te suggereren? Dat SA-MP straks toch nog leuker is dan GTA 5 online? Reageren
ShootDaan Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Ik denk dat GTA V heel mooi uitpakt, want we weten al wel veel maar straks kun je er zelf rondlopen. En alles ontdekken.. Waarschijnlijk gaat het niet tegenvallen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Ik moet het kwijt; Maar R* heeft belend dat dit gewoon alles is! Ik snap gewoon niet waarom je bang bent 'dat ie t net niet wordt...' Reageren
Michael Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 (bewerkt) Ik denk dat iedereen nu iets té hoge verwachtingen heeft.. In die post kan ik inleven, aangezien we echt heel veel hebben gezien wat in de trailers staan, maar nog niet de game.. ik zou het zo maar zeggen. We zien het wel! Rockstar heeft ideeën uit SA-MP gehaald? Started by Entiendo, 23 Aug 2013 Ik ben bang dat GTA V het NET niet is! Started by Entiendo, 23 Aug 2013 Wat probeer je nou te suggereren? Dat SA-MP straks toch nog leuker is dan GTA 5 online? Volgens mij zei hij dat niet, toch? Bewerkt: 6 september 2013 door Extreem Reageren
xDutchTerror Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Als het goed is gaat het met de huizen zo: Ik koop een huis en kan vanaf daar iedereen buiten zien en mensen inviten naar mijn huis, vanaf buiten zie je niemand, en kun je ook alleen het huis in als je hem zelf hebt, ik weet niet of je bijv. ook nog een namenlijst ziet, wie allemaal een huis in dat gebouw heeft zodat je een request kan sturen om binnen te komen, zou me wel vet lijken, maar het wordt ongeveer zo. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 kutleven Niemand begrijpt deze reactie, even los van je bijzondere woordkeuze, verklaar? Reageren
Dereku Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Geef hem geen gelijk vaak pakken games slechter uit dan iedereen zegt. Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Volgens mij was het confirmed dat er private rooms komen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.