Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik zit in dat stuk dat je Tenpenny moet achtervolgen, (het brandende gebouw ben ik al uit en Sweet zit ook al in mijn auto)maar dan komen er allemaal Vagos en Ballas, en iedereen gooit molotov cocktail op de weg.Dan moe je die auto's ook nog allemaal kapotschiten met zo'n stomme uzi! :angry: mijn auto ontploft steeds werkt de healt cheat hier? of heeft dat omgekeerd effect?(zodat je auto ontploft ipv te worden opgeknapt) EDIT: hij is gelukt ->storyline uitgespeeld! Bewerkt: 18 juli 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Denk niet dat de health cheat werkt. Je auto is trouwens fireproof, je hoeft je dus geen zorgen te maken over de molotovs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Gewoon goed schieten. Als je de heath cheat doet dan is je auto meteen kapot. Mischien kan deze trainer je helpen. Vooral schiet de banden kapot en pprobeer de hoofden te raken Gewoon nooit opgeven. Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik speel het op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 zelfde probleem Safe Game iemand ? na dezem issi ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 dit is de laatste missie. maar ik denk niet dat het voor hem zin heeft want hij heeft hem op de ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Hier kan je de verschillende save games downloaden voor PC. Mss ben je er iets mee.:)kwarkie1337 Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 zelfde probleem Safe Game iemand ? na dezem issi ? kan je aanvragen in het save-game aanvraag topic. Meer succes op slagen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 het lukt me echt niet! :crying: het verste dat ik ben geraakt is dat CJ zegt:" DOWN IN FLAMES, DOWN IN FLAMES!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Heb je al in de walktrough gekeken: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Nog paar tips: -Zorg dat je maximale health hebt -Hetzelfde voor body armor -Gebruik m4 met veel munitie,en een tec wanneer het snel moet gaan. -Zorg dat je tegen brand kunt(brandweermissies.) Dan lukt het je wel. Anders plaats je je save-game in het save-game aanvraag topic. Bewerkt: 15 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik zit al in deel 2 van de missie (dat je tenpenny moet achtervolgen)en JA, ik heb al in de walktrough gekeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Heb je al in de walktrough gekeken:http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Nog paar tips: -Zorg dat je maximale health hebt -Hetzelfde voor body armor -Gebruik m4 met veel munitie,en een tec wanneer het snel moet gaan. -Zorg dat je tegen brand kunt(brandweermissies.) Dan lukt het je wel. Dat gaat voor hem niet werken . Hij is nl. al bij het stuk van dat CJ drivebys doet . Dan hebben die tips weinig nut. Heb je misschien een USB-stick? Het is volgens mij mogelijk om daar je savegame op je PC te zetten. Dan kan iemand anders met een USB-Stick em doen. Volgens mij kon dit, weet het niet zeker. Edit: En misschien helpt het om je skill op hitman te hebben. verder zijn er gewoon weinig tips voor dit deel van de missie. Gewoon blijven oefenen . Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) ik heb de colt 45 op hitman, de uzi, de tec 9,de desert eagle,... alles eigenlijk en 'k denk dat ik morgen ARMAX ga kopen! Bewerkt: 15 juli 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb de colt 45 op hitman, de uzi, de tec 9,de desert eagle,... alles eigenlijken 'k denk dat ik morgen ARMAX ga kopen! Je moet in ieder geval NIET de Health Cheat gebruiken Dit heeft zoals je al zei, het omgekeerde effect... probeer zoals al gezegd werd, hoofden te raken... en schiet niet op de Brandweerwagen, want dit heeft geen nut Suc6 met je missie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.