SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Hoi en hallo, Nadat ik jaaaaaaren geleden veel te veel tijd hier heb doorgebracht, ben ik hier weer wat vaker te vinden. Daar past een nieuwe signature bij natuurlijk. En ik heb photoshop ook al een eeuwigheid niet meer aangeraakt en ben eerlijk gezegd te lui om er weer mee aan de slag te gaan (anders had ik dit topic ook niet aangemaakt ). Misschien komt dat later nog, maar tegen die tijd zal GTA V wel uit zijn (wat dé reden is om hier weer vaker te koekeloeren), dus denk ik niet dat het daarvan gaat komen. Enfin. Ik wil graag een beroep doen op jullie creativiteit. Het volgende lijstje heeft eigenlijk ook weinig zin, maar regels zijn regels.. (en hoop ook dat dit niet té in strijd is met de regels ) Type:Signatuur Stijl:niet van toepassing Grootte:300x100 (of maak er iets leuks van, niet te groot) Voorbeeld:niet echt van toepassing, eventueel mijn huidige sig, maar stijl mag/moet compleet anders zijn. Tekst:verzin wat leuks Rand:verzin wat leuks Kleuren:verzin wat leuks Render (optioneel):verzin wat leuks Extra (optioneel):zie hieronder Ik heb niet echt specifieke eisen, het belangrijkste is dat er een flinke lading zelfspot in moet zitten. Mijn oude username hier is 'Big-Loser' en ik zou het leuk vinden als mijn nieuwe sig hierop voortborduurt. Zoals ook een beetje te zien is hieronder. Het mag wel wat subtieler, ik ben een fervent gebruiker en liefhebber van sarcasme en zou het ook totaal geen probleem vinden als hij hiervan doordrenkt is. Vandaar ook dat ik een beroep wil doen op jullie creativiteit, ik heb niet echt eisen qua design en dergelijk, maar zou het niet erg vinden als hij een beetje 'strak' is, als ik hiermee een beetje duidelijk ben. Ik hoop dat jullie er wat leuks van weten te knutselen en alvast hartstikke bedankt! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Klinkt als een uitdaging dit, leuk! Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Moet hier wel even goed over nadenken. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Klinkt als een uitdaging dit, leuk! Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Moet hier wel even goed over nadenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.