martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 (bewerkt) Ten eerste weet ik niet zo goed of ik het hier goed post maar goed. Nou ja, ik ben dus mijn email-adres vergeten. Ik heb misschien 2 uurtjes geleden een nieuw account aangemaakt. Maar ik heb waarschijnlijk een typfout gemaakt bij het intypen van mijn email. Het zou dus xxx moeten zijn. Ik heb verschillende varianten geprobeerd en een beetje een typ fout te 'faken'. Overigens weet ik wel mijn username en password! Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik moet doen?? >>> Door Thundercover: E-mailadres voor je eigen veiligheid verwijderd. <<< Bewerkt: 24 augustus 2013 door Thundercover Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Kun je niet gewoon een nieuw account aanmaken? Of had je in die twee uurtjes al wat gekocht? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Kun je niet gewoon een nieuw account aanmaken? Of had je in die twee uurtjes al wat gekocht? Dat is het hem nou net, de HumbleBundle gekocht! Wel de nodige games op Steam en Origin geactiveerd. Maarja, Battlefield 3 kun je niet op Steam activeren dus moest het maar op Origin.. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Neem contact op met EA klantenservice. Je kan je facturen als bewijs gebruiken Mogelijk staat op de facturen ook welk e-mailadres je per ongeluk hebt gebruikt. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken. Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Neem contact op met EA klantenservice. Je kan je facturen als bewijs gebruiken Mogelijk staat op de facturen ook welk e-mailadres je per ongeluk hebt gebruikt. Waar kan ik deze facturen vinden? :s Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken. Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/ Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/Ok...Het gaat je dus puur om je mailadres wijzigen? In mijn eerdere bericht heb ik verteld hoe je dat kunt doen. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/Ok...Het gaat je dus puur om je mailadres wijzigen? In mijn eerdere bericht heb ik verteld hoe je dat kunt doen. Ik neem aan dat je dit op de site moet doen? Daar kom ik dus niet of want daar kan ik mijn username niet gebruiken, alleen mail.. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik neem aan dat je dit op de site moet doen? Daar kom ik dus niet of want daar kan ik mijn username niet gebruiken, alleen mail..Je hebt de software niet? Download dat even hier. Dan kun je wel met je username inloggen. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik neem aan dat je dit op de site moet doen? Daar kom ik dus niet of want daar kan ik mijn username niet gebruiken, alleen mail..Je hebt de software niet? Download dat even hier. Dan kun je wel met je username inloggen. Software heb ik! Ik wist niet dat ik op de software ook met username kon inloggen.. Maar kan ik hier ook zien wat mijn email adres is? Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ja, dat heb ik hier uitgelegd: Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken. Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ja, dat heb ik hier uitgelegd: Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken. Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. Bij mijn Origin-tab staat alleen: Productcodes verzilveren Mijn games opnieuw laden Spel toevoegen Toepassingsinstellingen Offline gaan Afmelden Aflsuiten (het staat ook niet bij 'Toepassingsinstellingen') Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heel vreemd, bij mij staat het tussen Toepassingsinstellingen en Offline gaan. Je hebt wel gewoon de nieuwste software enzo? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heel vreemd, bij mij staat het tussen Toepassingsinstellingen en Offline gaan. Je hebt wel gewoon de nieuwste software enzo? Ja, 2 uur geleden gedownload. Herinstallatie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.