Jump to content

GTA V is goud!


HA5H

Recommended Posts

hoe zit dat eigelijk in de winkels?, hoelang voor de release krijgt de winkel gta v?

Ik veronderstel een dag of twee op voorhand. Iedere winkel heeft waarschijnlijk ook aparte leveringsdagen, dus het kan overal verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Als de game nu officieel de goldstatus heeft moet 'ie geloof ik nog op de disc gezet worden, dan verschepen.. Ik denk dus dat de winkels in de loop van de week ervoor de boel wel binnen gaan krijgen. Zolang die ene winkel 'm de dag ervoor maar heeft, zodat ik m'n nachtrelease disc kan bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Als de game nu officieel de goldstatus heeft moet 'ie geloof ik nog op de disc gezet worden, dan verschepen.. Ik denk dus dat de winkels in de loop van de week ervoor de boel wel binnen gaan krijgen. Zolang die ene winkel 'm de dag ervoor maar heeft, zodat ik m'n nachtrelease disc kan bemachtigen.

Ja precies, en ook genoeg binnen krijgen voor mensen die later komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Yeeh!, eindelijk. Leuk om dat te zien. Het is trouwens zo dat de cd's al veel eerder bij de winkels zijn. Vooral bij grotere winkelketens die ze gelijk van de Publisher krijgen (ipv van een distributeur die ze doorstuurt naar de kleinere winkels), omdat ze "genoeg tijd" nodig hebben om ze naar al hun winkels te versprijden. Hierdoor hebben de winkel ketens ze meestal al een week voor release binnen en liggen ze 2 dagen later echt in de winkels.

Hierdoor komt het ook vaak voor dat er "per ongeluk" een game voor release al wordt verkocht. De winkels noemen dit hun enige manier om een game te verkopen en te concurren met webshops die vaak goedkoper zijn en op de dag zelf bij je afleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...