TubS Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Wat heb ik nodig? photoshop en een sig Is het moeilijk? nah eitje ok dus je kiest je sig, ik pak deze:) hijs wel in de sfeer Maak een layer aan (CTRL + SHIFT + N) en vul deze zwart Ok nu ga je naar filter noise add noise met deze instellingen: Ga dan naar filter - blur - motion blur met de volgende instellingen: zet daarna layer style op soft light. Herhaal deze stappen 4 X, niet kopieren anders zijn ze exact t zelfde, nu zijn ze anders. ben je klaar? ga dan naar imageready:) kijk in het menu boven bij windows of animation aan staat:) ok onder in je animatie menu zie je 1 frame, duplicate het totdat je er 4 hebt druk op het eerste frame nu zet je rechts bij je layers alle oogjes uit behalve background en de eerste layer bij de 2e frame zet je layer 2 oogje aan en background en de rest uit, doe dit ook bij frame 3 en 4, nu ben je klaar, je kun ook delay instellen per frame op 0,1 dat heb ik gedaan bij het voorbeeld. Resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 vet, ik ga het meteen ff uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Nice tut,tubs. Dat heb ik er van gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Dit heb ik ervan gemaakt: K kon alleen dat delay niet vinden om het langzamer te laten regenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 voor mijn eerste animatie vind ik het niet zo heel erg slecht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 K kon alleen dat delay niet vinden om het langzamer te laten regenen Er is ook niet letterlijk Delay, het staat voor het aantal seconden voor de volgende frame komt, hier een screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien een late post, maar als ik doe Filter/Noise en dan Add Noise doe, zegt hij dat ik niets geselecteerd heb. Ook niet als ik bijv. CTL + A doe. Iemand die weet wat het probleem is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Heb je wel de goede layer geselecteerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 gelukt ... beetje zelf gekloot snapte het niet helemaal resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Misschien een late post, maar als ik doe Filter/Noise en dan Add Noise doe, zegt hij dat ik niets geselecteerd heb. Ook niet als ik bijv. CTL + A doe.Iemand die weet wat het probleem is? Wel je layer gevuld met zwart? EndResult: Bewerkt: 8 oktober 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien een late post, maar als ik doe Filter/Noise en dan Add Noise doe, zegt hij dat ik niets geselecteerd heb. Ook niet als ik bijv. CTL + A doe.Iemand die weet wat het probleem is? Je moet op Ctrl + A drukken en dan moet je naar Edit -> Fill gaan. En de Settings op: - White - Opacity 100% Dan kan je wel Noise toevoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 is wel leuk, alleen kan ik geen sigs maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 waarom post je hier dan? Dat heet nou spam ... lees de forum regels even miss handig ... Greetz GizmO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Pitbull je moet je iets meer gaan aanpassen ik vind je de laatste tijd nogal veel spammen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 cool , ik ga dat straks ook ff uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.