~> GizmO <~ Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 GTA wesley ... lees de tut regels ff door ... dit is niet toegestaan ... pfoeh ... mensen ... wat heb je er aan Billenkoek voor de mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nosepowder Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 misschien beetje domme vraag, maar ik krijg hem niet opgeslagen als ander type dan .psd .. en dan ken je hem dus niet hosten. of zit ik nou verkeerd?? GreeTz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Ga je wel naar File -> Save optimized? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nosepowder Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Ga je wel naar File -> Save optimized? ah merci, wist ik niet. ben pas weekie bezig, en kwam hier terecht voor de beste NL tut. Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wastelander Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Hele gaafe tut zou mooi zijn als je ook nog bliksem toe kon voegen maar ik wil hem opslaan maar hij geeft allemaal aan dat hij hem kan opslaan als psd. en niet als gif. wat moet ik doen ? zodra ik hem kan opslaan zal ik mijn resultaat ff posten EDIT ik weet het al Bewerkt: 13 september 2006 door wastelander Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 Goeie tutorial!! Hier is mijn outcome: Ik weet het, een TRG sig, maar ik had niks anders in me bestanden staan. is wel leuk, alleen kan ik geen sigs maken Daarom zijn hier tutorials hoe je leert een sig te maken. Ik zeg nu hetzelfde als alle andere, voor de duidelijkheid: Niet Spammen, dit wordt onder Spam gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) bij mij lukt het niet. waar staat imageraedy of zoiets? en bij mij als ik hem afspeel gaat die alleen van donker naar licht edit:laat maar ik heb het al hier is die van mij: http://img119.imageshack.us/img119/9774/regenenef2.gif dit plaatje komt in mijn volgende strip van mij: mijn strip >>> Door RonaldVC: Plaatje veranderd in een link, omdat het plaatje te groot is. Afbeeldingen in een post mogen een maximale grootte hebben van 640x480. <<< Bewerkt: 18 september 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 Heb het ook geprobeerd. Leuk effect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) je zegt wat heb je nodig:photoshop en een sig nou ik heb photoshop CS 8 en daar staat geen anomation bij window dus bij mij lukt het niet ik weet dat ik had gezegt dat het me gelukt is maar dat was 30 dagen trayl van photoshopCS2 en die is nu op en ik heb darna van iemand een cd gekregen met photoshop CS 8 dus....iemand een andere oplossing hoe ik het met die wel kan doen? Bewerkt: 24 september 2006 door gta fan man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Lal wat een bumb van mij. Maar toch even een resultaat Bewerkt: 11 november 2006 door Dynamic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.