Jump to content

Games for Windows Live start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

halo mense ik zit met een probleem als ik inlog met

rockstar club social dan start de game op en als de game aan is gaat

game for windows live niet opnen en blijft gta iv hangen tussen het laat

menu en het start menu

Geplaatst:

Ik heb je topic even afgesplitst van dit topic, aangezien dat een grote bump was en het er niet zoveel mee te maken heeft.

Kan je even wat meer informatie geven? Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd? Wat zijn je computer specificaties? Heeft het vroeger wel al gewerkt? Heb je al geprobeerd om Games for Windows LIVE handmatig te downloaden (hier bijvoorbeeld)?

Eventueel kan je XLiveLess eens downloaden en installeren, zodat je geen Games for Windows LIVE nodig hebt om het spel te spelen. Hoe je dat doet vind je hier.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Nou om eerlijk te zijn ik heb dit nooit gehoord van iemand , maar probeer:

*Als de game laadt druk op de toets "Home" dit opent meestal de games for windows live dashboard.

*Game her-instaleren mocht wel eens helpen (raad ik niet aan)

*Misschien Gta IV updaten.

*nadat je inlogt via social club , en de game start , zie je een scherm verder "Start" "marketplace" Etc , druk op marketplace en log zo in.(weet niet of dit nog werkt)

Het spijt me als dit niet heeft geholpen , maar ja , alles is proberen waard.

Geplaatst:

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld, je krijgt na het eerste laadscherm gewoon een helemaal zwart scherm?

Ik heb dat zelf wel af en toe, maar bij mij werkt het door gewoon nergens op te klikken of toetsen in te duwen, duurt bij mij soms wel een minuut ofzo!

En volgens mij werkt het ook wel beter als je niet inlogt op die rookster sociale club, maar gewoon op "play offline" klikt. Alleen kan dat natuurlijk niet als je online wilt spelen :puh: maar voor het spelen van het offline spel en je windows live maakt dat niks uit.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld, je krijgt na het eerste laadscherm gewoon een helemaal zwart scherm?

Ik heb dat zelf wel af en toe, maar bij mij werkt het door gewoon nergens op te klikken of toetsen in te duwen, duurt bij mij soms wel een minuut ofzo!

En volgens mij werkt het ook wel beter als je niet inlogt op die rookster sociale club, maar gewoon op "play offline" klikt. Alleen kan dat natuurlijk niet als je online wilt spelen :puh: maar voor het spelen van het offline spel en je windows live maakt dat niks uit.

Je moet gewoon even wachten, dit kan een beetje lang duren, maar het werkt wel.

Zo hoef je niet allemaal dingen te installeren .

Wat bij mij wel werkt is simpelweg op Ctrl+Alt+Delete en dan taakbeheer starten, en dan gewoon terug naar GTA IV gaan, en dan is het allemaal weer in orde..

Voor mij tenminste, hopelijk ook voor jou! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...