CiviC Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ej kweet nog niet veel van gta mods kzou graag willen wetuh hoe het moet welke progamma's je er voor nodig heb enzo is er misschien ergens een site waar alle info te vinden is alvast bedankt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt. En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken Reageren
CiviC Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt.En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken key bedankt maaruh waar kan je dat progamma downloaden wat daar in die laatste link staat ? Bewerkt: 14 juli 2005 door CiviC Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Sorry maar mijn site is een paar dagen down omdat er een nieuwe site komt. Dus veel links werken niet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 op gtamodding.gtagames.nl is wel aardig wat te vinden, ik denk dat het daar wel mee lukt.En je kan natuurlijk ook gewoon de Master Tutorial List bekijken key bedankt maaruh waar kan je dat progamma downloaden wat daar in die laatste link staat ? Je kan die allemaal downloaden in de gtagames.nl database. Maar je zal even moeten wachten aangezien de site van Eclipse down is. Als je geen zin hebt om te wachten kan je ook even googelen . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Je kan alvast wel gaan texturen, je hebt hier voor ndoig IMG tool 2,0 en TXD workshop 3,5, dan kan je kleidng, gebouwen enzo aan passen, met modellen heb je de site van Eclipse nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.