Jump to content

Laptop voor GTA V


GTABoy01

Recommended Posts

Ik zou graag GTA V kopen voor PC maar deze PC kan hem niet draaien (hij kon GTA IV al niet draaien dus..) Budget maakt niet uit. Willen jullie voor mij op zoek gaan naar een goede PC? (Vermeld liefst verschillende websites.) Mijn voorkeur is Dell of HP. Ik weet dat we de systeemeisen van GTA V nog niet kennen, maar willen jullie naar een PC zoeken waar je zeker of bijna zeker van bent dat hij GTA V zal kunnen draaien? Alvast bedankt, GTABoy01.

Link to comment
Delen op andere websites

Budget maakt niet uit? :7 Neem dan deze: http://nl.hardware.i...e-gaming-laptop

GTA V is nog niet eens aangekondigd op de PC trouwens, maar dat wist je wel gok ik. Mijn advies: wacht. En nog beter; koop dan een desktop als je wilt gamen. Zeker voor dat geld heb je veeeeeel meer prestaties.

Edit: goedemorgen, wist je wel ja. Maar het blijft gissen en zeker weten doe je het dus nooit. Met deze maak je wel een goeie kans. ^^

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan het met die laptop? Want ik vind dat een desktop te veel plaats inneemt. EDIT: Zijn er nog goedkopere laptops rond 1000 - 1500 euro? Nog een EDIT: Of koop ik beter dit: http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-3-super-slim-500gb-1-controller-grand-theft-auto-v-psn-plus-30-dagen-voucher/9200000018601409/?

Bewerkt: door GTABoy01
Link to comment
Delen op andere websites

Als je persee een Dell wil kan je ook een alienware kopen. Dan kan de prijs zo naar 3000 euro gaan :puh:

Als je GTA V niet maxed out wil spelen zou ik voor een GT 650m of 750m gaan. Dit zijn de beste budget videokaarten, wel je echter (bijna maxed out) performance, dan moet je toch naar de GTX 780m kijken, maar zoals al vermeld: het is duur en waarschijnlijk kan je nog steeds niet alles maxed out spelen (als ik zo kijk naar andere spellen).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan het met die laptop? Want ik vind dat een desktop te veel plaats inneemt. EDIT: Zijn er nog goedkopere laptops rond 1000 - 1500 euro? Nog een EDIT: Of koop ik beter dit: http://www.bol.com/n...00000018601409/?

De goedkoopste en snelste manier om GTA V te spelen is inderdaad een console. Voor 309 euro ga je de komende jaren absoluut geen laptop vinden die dat aan kan. Mijn tip: koop dat.

Het zou trouwens wel lukken met die laptop, maar de systeemeisen zijn niet bekend (het spel is niet eens aangekondigd, wat een aannames allemaal...), zoals Jacky al zei. Maar waarom zeg je eerst dat je geen budget hebt om later een laptop rond de 1000-1500 ballen te vragen? :7 Beetje geschrokken van de prijs? Nog steeds een verschrikkelijk grote range trouwens. Koop nou maar gewoon een console, tegen de tijd dat GTA V op de PC uit is kan je van je overgebleven 1200 euro wel wat uitzoeken wat het draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je persee een Dell wil kan je ook een alienware kopen. Dan kan de prijs zo naar 3000 euro gaan :puh:

Als je GTA V niet maxed out wil spelen zou ik voor een GT 650m of 750m gaan. Dit zijn de beste budget videokaarten, wel je echter (bijna maxed out) performance, dan moet je toch naar de GTX 780m kijken, maar zoals al vermeld: het is duur en waarschijnlijk kan je nog steeds niet alles maxed out spelen (als ik zo kijk naar andere spellen).

De GTX 780M laptops noem ik echt niet betaalbaar. :puh: Ik ben zelf al wat aan het rondkijken geweest om een game laptop te kopen, de beste laptop(prijs/kwaliteit) rond de 1000/1500 euro is deze. De GTX 765M is veel krachtiger dan de 650M/750M en zal naar mijn verwachting V moeten aankunnen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Koop nou toch eens een goedkope xbox 360 of een playstation 3 van marktplaats man, pc gamers! Altijd dat geklooi met die pc's. Worden jullie daar niet dood moe van?

Denk dat ze dat ook juist wel leuk vinden. Nieuwe videokaart, extra geheugen en maar door blijven upgraden. Vind ik zelf ook best leuk, maar het is zo verschrikkelijk prijzig...
Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan het met die laptop? Want ik vind dat een desktop te veel plaats inneemt. EDIT: Zijn er nog goedkopere laptops rond 1000 - 1500 euro? Nog een EDIT: Of koop ik beter dit: http://www.bol.com/n...00000018601409/?

De goedkoopste en snelste manier om GTA V te spelen is inderdaad een console. Voor 309 euro ga je de komende jaren absoluut geen laptop vinden die dat aan kan. Mijn tip: koop dat.

Het zou trouwens wel lukken met die laptop, maar de systeemeisen zijn niet bekend (het spel is niet eens aangekondigd, wat een aannames allemaal...), zoals Jacky al zei. Maar waarom zeg je eerst dat je geen budget hebt om later een laptop rond de 1000-1500 ballen te vragen? :7 Beetje geschrokken van de prijs? Nog steeds een verschrikkelijk grote range trouwens. Koop nou maar gewoon een console, tegen de tijd dat GTA V op de PC uit is kan je van je overgebleven 1200 euro wel wat uitzoeken wat het draait.

Dit. ^^ Kijk welke controller beter in je hand ligt/welke vrienden van je hebben (online) en neem die. Doe niet zo moeilijk knul.

Link to comment
Delen op andere websites

er is geeneens een release datum bekend

so whats the point....

zoals meerdere al zeggen wacht tot de release

en anders koop je een 2e hands console

>>> Door Jacky-2007: e.e.a. verwijderd, zie ook de forumregels. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is hier geen marktplaats en om die reden een poging tot handelen verwijderd uit Wilskracht's post.

De toon van meerdere berichten kan aardig wat vriendelijker. Ook al is V niet aangekondigd voor PC, laat staan dat er systeemeisen bekend zijn, dan nog is het niet vriendelijk het enthousiasme van de topicstarter de kop in te drukken door zoals enkelen hier te reageren.

Strekking van de reacties is wel; wil je snel V spelen oriënteer je dan op een console, of wacht geduldig af wat je minimaal nodig gaat hebben voor V op de PC wanneer deze uitkomt. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...