Jump to content

Vraag personages!

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn jullie niet bang dat het verhaal vaag word omdat je 3 personages moet bespelen. En wat vinden jullie ervan? Ik had liever gehad dat je maar 1 iemand speelde..

Geplaatst:

Ik denk dat de drie verhalen wel genoeg met elkaar verweven zijn. Natuurlijk hebben ze allemaal hun eigen dingen, en zul je hopelijk ook sommige dingen van drie compleet verschillende perspectieven kunnen doen waardoor je nog bij je tweede replay allemaal plot points kan ontdekken. Maar uiteindelijk is het toch grotendeels 1 storyline dat je zal volgen lijkt me. Dus ik ben op zich niet heel bang dat het een vaag gebeuren gaat worden.

Geplaatst:

"Wat hij zegt", en daarbij verwacht ik dat het spelen van SP nadat het verhaal afgelopen is ook leuker is, omdat je in verschillende levens(stijlen) kan lopen poeren. ;)

Geplaatst:

ik vind het juist relaxt en zeer origineel

plus het geeft missies een nieuwe dynamiek

je hoeft niet te wachten op de actie

je kan ervoor zorgen dat je de hele tijd in de actie zit

meesterlijk

Geplaatst:

Ik denk dat de topicstarter wel een punt heeft, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Rockstar dat goed heeft opgelost :Y Zeker in het begin, als Michael, Franklin & Trevor waarschijnlijk nog niet zo met elkaar zijn verweven, zal het wel meevallen. Maar zodra je drie verhaallijnen (waar Dan Houser over sprak met GameInformer) door elkaar hebt lopen, met elk hun eigen situatie, kan het misschien lastig worden om hun rollen te onderscheiden.

Echter, ze zijn alle drie zo verschillend, dat het me wel mogelijk lijkt om het verhaal goed te kunnen volgen zodra je het voor de eerste keer speelt. Vergeet niet dat we (hoewel in mindere mate) een soortgelijke opzet hadden bij GTA IV en zijn episodes: daarin speelden de drie hoofdpersonages ook allemaal een rol en bleken ze ook overeenkomsten te hebben, kwamen ze elkaar tegen, kregen ze toch hun eigen belangen..

Ik kijk er in ieder geval naar uit, en anders is dit een goed excuus om het spel nog een keer (of twee, drie, of vaker) uit te spelen ;)

Geplaatst:

Er zijn veel films waarin in het begin een aantal verhaallijnen door elkaar lopen. Een goede film vind ik "Crash", waarbij op een gegeven moment alle verhaallijnen samen komen. De naam "crash" zegt het al. Dat is heel prima te volgen, mits uiteraard goed uitgevoerd. Maar dat durf ik wel aan Rockstar over te laten. :)

Geplaatst:

Ik was eerst ook een beetje sceptisch, maar buiten dat Rockstar dit varkentje wel goed moet kunnen wassen, denk ik nu dat het juist extra diepte aan het spel gaat geven. Tijdens de missies kunnen schakelen, de aspecten die jij niet zo leuk vind kan je lekker door iemand anders laten oplossen (vraag me dan wel af hoe goed ze dat zullen doen) terwijl je zelf kan doen wat je leuk vind. Heb je bijvoorbeeld niks met sniperen, dan kan je zoals die missie in de gameplay trailer, gewoon ervoor kiezen om niet over te schakelen en nadat je die gozer gekidnapt hebt lekker wegvliegen. Zo kan het dus positief uitpakken.

Een andere manier waarop het de singleplayer meer diepte kan gaan geven, is doordat je, op een vergelijkbare fiets, de verhaallijn nog een keer kan doorlopen en hem totaal anders gaat beleven omdat je, buiten de missies anders in te plannen, ook weer anders beleven door het nog is anders aan te pakken. Klinkt een beetje dubbelop, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

En mocht je het niks vinden, ga je toch lekker de hele tijd multiplayer spelen?

Geplaatst:

Er zijn veel films waarin in het begin een aantal verhaallijnen door elkaar lopen.

Pulp Fiction. _O_

Snatch en RocknRolla :) op een ander topic was er hetzelfde onderwerp.

Geplaatst:

Ik ben er vrijwel van overtuigd dat 3 personages het verhaal allen maar duidelijker kan maken. Je zult waarschijnlijk vaak het gevoel krijgen dat je iemand die 1 personage nog niet kent al wel met iemand anders hebt ontmoet. Ook het verhaal uit meerdere hoeken te kunnen zien zal wel erg helpen. Het enige waar ik bang voor ben is dat wanneer je de optie hebt met 1 personage te spelen je iets zal missen wat 1 van de andere 2 aan het doen is, dat stukje informatie zal dan wel niet al te belangrijk zijn, maar toch de moeite waard om te weten.

Geplaatst:

Kijk de film Inception, als je die snapt weet ik zeker dat je vloeiend door de storyline van Gta V heen gaat. (Hier ben ik sowieso wel van overtuigd, R* kennende)

Geplaatst:

Echter, ze zijn alle drie zo verschillend, dat het me wel mogelijk lijkt om het verhaal goed te kunnen volgen zodra je het voor de eerste keer speelt. Vergeet niet dat we (hoewel in mindere mate) een soortgelijke opzet hadden bij GTA IV en zijn episodes: daarin speelden de drie hoofdpersonages ook allemaal een rol en bleken ze ook overeenkomsten te hebben, kwamen ze elkaar tegen, kregen ze toch hun eigen belangen..

Het grote verschil met GTA V is dat in IV je de personages apart moest spelen in elk een aparte dlc waarin bij GTA V je ze alledrie tegelijk moet spelen, dus je hebt minder de tijd om te hercapituleren om de gebeurtenissen van de anderen.

Het liefst zou ik persoonlijk maar met één personage spelen om me zo meer te kunnen verdiepen, maar bon, wanneer de pc versie uitkomt kan ik misschien wel voor een aangename versassing komen te staan. :)

Geplaatst:

Ik maak me helemaal geen zorgen hierom. rockstar heeft dit vast heel goed onder de knie :puh: En daarbij het is origineel 3 personages ipv 1

Geplaatst:

Ik denk dat het juist ten goede komt en je straks makkelijk er aan went!

Rockstar weet altijd iets unieks neer te zetten en dat gaan ze dit keer weer doen ,ben ik van overtuigd!

Geplaatst:

En natuurlijk zullen er ook genoeg missies zijn die je maar et 1 persoon speelt. Zo wordt voor 1 personage toch een beetje zijn eigen verhaallijn opgebouwd.

Lijkt me leuk als je bv. met Franklin en michael in een missie zit, dat michael Franklin iets beveelt of vraagt, en dat Franklin in een volgende missie dan tegen bv. Lamar zegt: Wat een eikel is M. ,hij liet me ........ doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...