superkoekje Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Beste Forumleden, Ik heb hulp nodig. Het zit zo: Ik moet alle Random characters doen voor de 100%. Ik heb reeds Dave Grossman en Malc voor de eerste keer ontmoet. Ook heb ik Malc voor de 2e keer ontmoet, maar ik verloor toen de race. Nu ik hem opnieuw wil ontmoeten, Blijft hij weg van waar hij hoort te staan. Ik heb al zeker een hele in-game week geslapen, en nog is hij niet terug. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Bij voorbaat dank. Superkoekje Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 heb je nog een saved game van voordat je hem ontmoette? Reageren
Svenie Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Het antwoord op deze vraag is simpel: nee. Hoe vreemd het ook mag klinken, je hoeft de race niet te winnen om de missie te voltooien. De race die je trouwens bij deze tweede ontmoeting moet rijden, kan en moet je achteraf nog eens winnen via de races zijmissie. Reageren
superkoekje Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Bedankt voor je antwoord Svenie. In dat geval heb ik alle random characters gehad. op naar de 100%! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.