Guardian1980 Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Ben momenteel helaas niet in de gelegenheid mooi screens te maken van GTA IV Ik geef de beurt aan een ander. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 Om er dan maar even snel terug leven in te kloppen! :o Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Iets zegt me dat jullie een hint nodig hebben, is dat correct? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Mja, ik dacht aan de projects in Northwood, waar Dwayne woont, maar dat is toch net anders. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Wel, plaats een snapmap en wie weet wat het is! :o Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 wilde gok: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=615,303 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Helaas, maar toch al bedankt voor de gok! :o Reageren
PrioX Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) Ik heb echt super lang moeten zoeken en wou het bijna opgeven. Maar ik denk dat ik het nu gevonden heb... Voor de deur van Maisonette9. De NPC die je op de achtergrond ziet heeft het uiteindelijk een beetje verraden (als het antwoord tenminste goed is ). Ik dacht namelijk dat het eerst een persoon was die je vaak bij de havens/industriegebieden ziet lopen. Maar nadat ik de foto nog eens goed heb bekeken zag ik dat het een persoon was die je vaak bij Hercules en in Suffolk ziet lopen. Bewerkt: 8 februari 2015 door PrioX Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Wel, dat is inderdaad correct! Het is eigenlijk een vrij unieke woontoren die daar staat (in tegenstelling tot degene die veel duplicaten kennen), dus ik dacht dat dat het ging weggeven, maar dit werkt ook. Volgende voor PrioX! :o Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Dat moet hier zijn. Tja, zat net GTA IV te spelen en reed wat rond in Alderney. Toen ik langs het politiebureau reed, reed ik er zowat tegenaan. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Dat moet hier zijn. Tja, zat net GTA IV te spelen en reed wat rond in Alderney. Toen ik langs het politiebureau reed, reed ik er zowat tegenaan. Ah, geluksvogel. Volgende voor jou! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Hier ergens? :o klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.