NandroDavids Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Toffe contest! Hier ga ik 's goed over nadenken... Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Dutchy3010 en GTA-sheep zijn tamelijk bewerkelijk, omdat ze uit meerdere onderdelen bestaan. Was Lantyz ook niet zo'n geval? Ik meen me een groep leden te herinneren die helemaal overstuur waren toen Lantyz z'n staart binnen één strip in twee richtingen krulde.. Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Ja, lantyz z'n staart is ook een los onderdeel, maar bij hem hoef je niets te maskeren. En inderdaad, het was een 'inside joke' om lantyz' staart regelmatig van richting te laten wisselen binnen een strip. Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Toen ik admin-strips ontdekte (ik las nooit de blogs) heb ik een halve middag gespendeerd aan het doorkijken van alle strips. Die strips behoren voor mij tot één van de grappigste dingen op dit forum, met dezelfde humorkwaliteit als Dirkjan, maar dan anders. Leuke contest dus! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Superleuke contest inderdaad! Altijd met veel plezier gevolgd. Als de tijd het toelaat kan je zeker rekenen op mijn inzending PW! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Leuke contest, hier ga ik toch ook eens voor kijken of ik iets leuks kan maken Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Wie heeft Joriz op die stoel geholpen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Hoe passen jullie je characters aan? Zo zie ik PW lachen, maar dat kan enkel door je character aan te passen(Create Character). En laat die editor nu eens maar enkel "Random Character" accepteren.. Bewerkt: 31 augustus 2013 door MegaPilot Reageren
PatrickW Geplaatst: 31 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Laten lachen kun je doen door over de oude mond een wit blokje te plaatsen, en daarover een nieuwe "mond". Nog even een klasieker, ter inspiratie: Reageren
Michael Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Laten lachen kun je doen door over de oude mond een wit blokje te plaatsen, en daarover een nieuwe "mond". Nog even een klasieker, ter inspiratie: Die is geweldig! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Zojuist ingezonden, en ben benieuwd naar de creaties van de andere deelnemers Reageren
Basssss Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 @Stemtopic: Er zitten erg leuke stripjes tussen. Maar kun je niet een beetje "cheaten" door de volle 8 punten aan jezelf te geven, indien je wat hebt ingezonden? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 (bewerkt) @Stemtopic: Er zitten erg leuke stripjes tussen. Maar kun je niet een beetje "cheaten" door de volle 8 punten aan jezelf te geven, indien je wat hebt ingezonden? Maar dan verlies je meteen de eer die je wint weer. Ik ben nu trouwens toch wel heel benieuwd of er iets te winnen valt. Een eh... passende beloning van Dutchy zou niet verkeerd zijn. :$ Bewerkt: 6 september 2013 door SpacyColours Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Maar kun je niet een beetje "cheaten" door de volle 8 punten aan jezelf te geven, indien je wat hebt ingezonden? Ik denk dat PW je dan aan de virtuele schandpaal nagelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.