ShootDaan Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Op een of andere manier kan ik geen enters plaatsen... zal wel aan IE liggen, maar heb nu even geen andere browser om te gebruiken! Even back to topic, ik was me aan het vervelen en kwam uiteindelijk terug bij een spel dat ik een tijd geleden geniaal heb gevonden. Je maakt er je eigen levens en kunt die van andere spelen. Na even gekloot te hebben met de level editor kon ik aardig overweg met de tools. (Niet mooi of perfect, maar ik snapte het). Dus maakte ik het GTA V logo... Wat vinden jullie ervan en moet ik verder hiermee gaan...? Of misschien wel een heel leven creëren.. alleen wat valt er dan in zo'n level te doen? Alleen de letter ''F'' is al af en ik ben bezig met de I, maar de andere staan er maar als proef. Reageren
Recruut Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 (bewerkt) typfout correctie levens is levels. (denk ik, ik heb ook altijd wat te zeiken) back tot topic. ik denk dat al rij je door het stadje waar gta v zich afspeeld en je ziet dingen van de trailer. Hoofdpersoganes, sportauto's, politie, burgerking, etc je kent het wel. en dan laat je een politie-autoje achter je aan rijden police-cruiser. ik denk dat je dan al een heel eind verder bent. als je dan ook ergens iemand zit die zijn huis te koop zet is het helemaal geslaagt. dit is wat ik denk dat je wel kan maken. dus hoor het wel. btw happy wheels is awesome. Bewerkt: 28 augustus 2013 door Njfokke Reageren
ShootDaan Geplaatst: 28 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Dat is inderdaad een (behoorlijk domme) typefout van me Maar je idee is wel leuk ja en zeker weten dat er ergens iemand komt te staan die een verkoopbord in de tuin zet Verder ga ik even kijken! Ben hiervoor ook al bezig geweest met een Art van Trevor, voor het beginscherm van het level en het ziet er op zich wel leuk uit Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Dat je geen enters kan plaatsen, ligt waarschijnlijk aan je bewerkmodus - of hoe dat ook heet -, die kan je linksboven aanpassen, aan de switchknop, naast het gummetje. Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 Ziet er mooi uit! Zou ik het level kunnen spelen? Reageren
ShootDaan Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Eerst volgen er nog wat screens en dan komt er een Demo online. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.