Jump to content

Collectors Edition hier te bestellen!

Recommended Posts

Geplaatst:

"De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen."

En zijn ook al genoeg topics van.

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.bol.com/n...00000014079799/ en deze is voor de PS3 ;-)

Daar staat het volgende bij: "De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen.".

Bij de Xbox versie staat dat niet en is gewoon te bestellen.

"De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen."

Als je mijn link eerst bekijkt en goed leest, dan zul je zien dat er niet genoeg topics ervan zijn.

Wat jij zegt geldt alleen voor de PS3.

Bewerkt: door Entiendo
Geplaatst:

Ga er maar vanuit dat je nergens meer de CE kunt krijgen. Het enigste wat je kunt doen is kijken of iemand hem met de release op marktplaats zet

Geplaatst: (bewerkt)

Als je mijn link eerst bekijkt en goed leest, dan zul je zien dat er niet genoeg topics ervan zijn.

Wat jij zegt geldt alleen voor de PS3.

Hij probeert je alleen advies te geven, niet meteen zo raar doen. En wie zegt dat hij je link niet goed heeft gelezen? :t

Bewerkt: door Extreem
Geplaatst:

Hij probeert je alleen advies te geven, niet meteen zo raar doen. En wie zegt dat hij je link niet goed heeft gelezen? :t

Hij kopieert een tekst van een andere bestelling.

De bestelling die ik geplaatst heb, staat nergens bij dat ie is uitverkocht en er staat ook nergens bij dat alleen mensen waarvan hun bestelling op een bepaald datum geannuleerd is kunnen bestellen.

Dus welk advies? Ik doe helemaal niet raar. Ik geef enkel aan dat zijn reactie niet gaat over de link die ik geplaatst heb.

Geplaatst:

Hij kopieert een tekst van een andere bestelling.

De bestelling die ik geplaatst heb, staat nergens bij dat ie is uitverkocht en er staat ook nergens bij dat alleen mensen waarvan hun bestelling op een bepaald datum geannuleerd is kunnen bestellen.

Dus welk advies? Ik doe helemaal niet raar. Ik geef enkel aan dat zijn reactie niet gaat over de link die ik geplaatst heb.

Oh, ik las het verkeerd.. Sorry! :puh:

Geplaatst:

Daar staat het volgende bij: "De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen.".

Bij de Xbox versie staat dat niet en is gewoon te bestellen.

Sorry, mijn fout. Maar goed ..... als je goed zoekt , kom je ook de CE nog wel ergens tegen. Zal idd best wat lastiger worden, er zijn er nu eenmaal minder van in de markt gezet, maar niets is onmogelijk.
Geplaatst:

ik ook bij dixon voor 60 euro ze hadde de special editie en de collector editie verkeerd opgezet.

en had 10 euro korting.

ik krijg hem denk wel. sta hoog in de lijst de top 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...